وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛

آخرین نماینده زنان ایران دوم مهر به روی تخته می‌رود

تهران- ایرنا- آخرین نماینده وزنه‌برداری زنان ایران در دسته ۸۷ کیوگرم، دوم مهر به روی تخته می‌رود تا شانس خود را برای کسب مقامی بالاتر در مسابقات جهانی تایلند بیازماید.

آخرین نماینده زنان ایران دوم مهر به روی تخته می‌رود

مسابقات جهانی وزنه‌برداری تایلند از 27 شهریور تا پنجم مهر در شهر پاتایا در کشور تایلند در حال برگزاری است و «پریسا جهانفکریان» آخرین نماینده ایران دوم مهر ماه به روی تخته می‌رود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران پیش از این برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه شرکت کرد. وی در این رقابت‌ها با رکورد 82 کیلوگرم یک‌ضرب، 103 کیلوگرم دوضرب و مجموع 185 کیلوگرم در رده نهم آسیا قرار گرفت.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان در مسابقات قهرمانی جهان تایلند با ورودی 206 کیلوگرم در جایگاه دوم گروه C دسته 87 کیلوگرم در کنار هفت وزنه‌بردار دیگر قرار دارد.

در این گروه «کینگا کاژمارژیک» با ورودی 213 کیلوگرم از لهستان بالاترین رکورد را از آن خود کرده است. وی در مسابقات قهرمانی جهان 2018 با 98 کیلوگرم یک ضرب، 123 کیلوگرم دو ضرب و در مجموع 225 کیلوگرم در جایگاه نهم این رقابت‌ها ایستاد. او همچنین در مسلابقات قهرمانی اروپا در 2018 و 2017 به مدال برنز رسید. این وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی زیر 17 سال اروپا نیز به مدال نقره دست یافت.

جایگاه سوم این گروه از آن «بیلگسایخان اردنبات» از مغولستان با ورودی 205 کیلوگرم است. وی در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 با 84 کیلوگرم یک‌ضرب، 102 کیلوگرم دوضرب و مجموع 186 کیلوگرم در رده هشتم قاره کهن قرار گرفت.

این وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی جهان 2018 در جایگاه 19 دنیا ایستاد. او همچنین در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2018 به مدال برنز دست یافت.

جایگاه اصلی جهانکفریان در مسابقات جهانی تایلند پس از برگزاری مسابقات گروه‌های A  و B مشخص خواهد شد.

تیم ملی وزنه‌برداری زنان برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی حضور یافته است. ملی‌پوشان پیش از این در اردیبهشت ماه امسال برای نخستین مرتبه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین به روی تخته رفتند و در جایگاه نهم قاره کهن ایستادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان