توصیه رهبر انقلاب به صدا و سیما برای ادامه مناظرات در سال ۸۸

نماینده اصولگرای مجلس گفت: بعد از آن مناظراتی که سال ۸۸ شکل گرفت حضرت آقا به صدا و سیما توصیه کردند مناظره‌ها را پخش کنید ولی صدا و سیما عمل نکردند البته یکی دو مرتبه گذاشت ولی به سمت و سوی خاصی رفت و شکل نگرفت.

توصیه رهبر انقلاب به صدا و سیما برای ادامه مناظرات در سال 88

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بخشی از مناظره خود با محمود صادقی در کافه خبر خبرآنلاین گفت: بعد از آن مناظراتی که سال 88 شکل گرفت، حضرت آقا به صدا و سیما توصیه کردند که شما این مناظره ها را پخش کنید، ولی صدا و سیما عمل نکردند، البته یکی دو مرتبه گذاشت اما به سمت و سوی خاصی رفت و شکل نگرفت یا مثلا همین کرسی های آزاد اندیشی را می‌تواند بسیار مرتب پوشش بدهد و اندیشه‌های مختلف را بازتاب بدهد. منتهی ببینید آن بحث‌هایی که اوایل انقلاب می‌شود کاملا بحث‌های تخصصی و علمی بود و بحث سیاسی در آن نداشتیم.

»»» متن کامل مناظره پورمختار و محمود صادقی را بخوانید: 

«ترور مجازی» سیاسیون در سال انتخابات /هشتگ‌هایی که دام می‌شوند

وی در پاسخ به محمود صادقی که به مناظره‌های سیاسی سال 58 اشاره کرد گفت: نه آن هم باز تخصصی بحث میشد مثلا راجع به استانی شدن مناظره بگذاریم، موضوع آن سیاسی است ولی باز با نگاه تخصصی بررسی میشود یعنی از این باب باید بیاوریم. یکی از مشکلات ما این است که حتی بارها هم گفته شده است همه چیز و همه کس ار دریچه مسائل سیاسی نگاه و تحلیل می کنند و همین است که نهایتا یک جریان احساس می‌کند که به ضررش است.

217217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان