ماهان شبکه ایرانیان

ضرغامی در میدان امام اصفهان:

مردم را از رئیسی نهراسانید/ آقایان!سوابق خود شما ترس دارد

اصفهان – عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مردم را از آقای رئیسی نترسانید اگر قرار است سابقه‌ای نیازمند ترس باشد سوابق شما آقایان است.

مردم را از رئیسی نهراسانید/ آقایان!سوابق خود شما ترس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی عصر دوشنبه در جمع مردم اصفهان در میدان نقش جهان پیش از سخنرانی حجت الاسلام رئیسی به بیان صحبت‌هایی پرداخت و به با بیان اینکه امروز یک روز استثنائی و تاریخی در کشور است، اظهار داشت: صرف نظر از اینکه چه کسی رئیس جمهور می شود این جمعیت انبوه در میدان چند صد ساله اصفهان حادثه کم نظیر و جواب قاطعی به افرادی است که مدعی‌اند تنها آنها طرفدار شادی مردم هستند.

وی افزود: سوال ما از آقایان این است که اگر شما طرفدار آزادی فضای مجازی و هنرمندان هستید چرا صفحه مجازی فردی که از آقای رئیسی حمایت کرد را می بندید.

دولت یازدهم در زمینه فضای مجازی بدترین عملکرد را داشته است

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان داشت: در حالی که میدان امام اصفهان از جمعیت موج می زند، من نیز امروز خود را به این تریبون جهانی رساندم تا تکلیف برخی حرفهای مدعیان و عوام فریبی‌ها را مشخص کنم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در زمینه فضای مجازی بدترین عملکرد را داشته است، ادامه داد: اینکه ما اینترنت و پهنای باند را به خاطر وظایف حاکمیتی از کف اقیانوس و ماهواره بگیریم و دیگران قادر به دخالت نباشند چه معنا دارد.

یک ریال مصرف اینترنت به 100 برابر به مردم فروخته می‌شود

ضرغامی تصریح کرد: اینترنت را بالاترین قیمت ممکن به مردم می‌فروشند به نوعی که به جای یک ریال مصرف اینترنت آن را به 100 برابر به مردم مظلوم می‌فروشیم، مردم  شکایت این ظلم و کم‌فروشی را به کجا باید ببرند.

وی اضافه کرد: شما اعلام کردید که ما اینترنت پرسرعت در اختیار مردم قرار دادیم، آنگاه درحالیکه از  مردم چند برابر  قیمت واقعی هزینه برای پهنای باند دریافت می‌کنید در اقدامی تعجب آور وزارت اطلاعات این پهنای باند را میان چند ده کاربر به اشتراک می‌گذارد به نوعی که فرد هزینه 10 مگابایت را می‌پردازد اما یک مگابایت نیز تحویل نمی‌گیرد. آیا این صداقت با مردم است؟.

چرا به خاطر اینترنت ضعیف و  گران بر سر مردم منت می‌گذارید

رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شما از همین تربیون‌ها بر سر مردم منت می‌گذارید که ما به شما اینترنت و پیام‌رسان همراه تلگرام دادیم که این حرف خلاف بزرگی است، ابراز داشت: آقایان اگر شما به عنوان دولت وظیفه دارید یک سرویس و امکان فضای مجازی را مانند آب‌رسانی و برق‌رسانی به مردم ارائه دهید چرا به خاطر اینترنت ضعیف و  گران تا این حد بر سر مردم منت می‌گذارید.

وی با انتقاد از اینکه در محیط‌های دانشگاهی و پژوهشی پهنای باند پرسعت در اختیار نیست، ابراز داشت: این مطلب را عنوان داشتید که برای روستاییان می‌خواهید اینترنت پرسرعت را فعال کنید که خیلی هم طرح خوبی است اما سوال اینجاست که چرا نخبگان و دانشجویان چنین امکانی در اختیار ندارند.

ضرغامی تاکید کرد: در ارتباط با پیام‌رسان‌ های همراه که سبک زندگی مردم را عوض کرده است باید بگویم که از بی تدبیری و بی‌عرضگی دولت موسوم به تدبیر و امید است که نتوانست یک پیام رسان قوی، بومی و ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهد و به جای آن پیام رسان تلگرام که در دنیا از رده‌های بسیار پایین و بدون جایگاه محسوب می‌شود امروز پربیننده شده است.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ام که هر یک از کاربران فضای مجازی خود یک رسانه ملی هستند که تولید، تدوین و انتشار را برعهده دارند؛ امروز  شما جوانان با ایمان و پرشور اصفهانی نیز رسانه ملی جمهوری اسلامی هستید.

عضو شورای عالی فضای مجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به دلیل برخی بی تدبیری‌ها روز به روز جایگاه بین‌المللی این ملت پایین‌تر می‌رود، تصریح کرد: من زمانی که در دولت فعالیت داشتم چند مورد را صادقانه به آقایان عرض کردم از جمله اینکه مذاکره با آمریکایی‌ها به خودی خود مشکلی ندارد، رهبر مجوز موقتی به شما برای دفاع از حقوق ملت در این ارتباط دادند اما شما چنان رفتاری از خود نشان داده و تصویرسازی برای دشمنان می‌کنید که در سرتاسر دنیا بدون توجه به محتوا تنها به رفتارهای شما نگاه می‌کنند.

دولت تحریم‌های هسته‌ای را به سرانجام برساند، کافی است

وی اضافه کرد: در واقع  وزیر خارجه که باید مظهر کرامت و عزت کشور باشد به خاطر جنایتی که عربستان در برابر حجاج ایرانی انجام داد مجبور است در سازمان ملل در کنار صندلی امیر کویت بنشیند و خاضعانه و محقرانه از وی بخواهد که مقامات عربستان به وی وقت جلسه دهند.

ضرغامی اظهار داشت: آنگاه این آقایان یکی دو روزی است اعلام می‌کنند که اگر رهبری به آنها اجازه دهد تحریم‌های دیگر را برمی‌دارند، شما همین تحریم‌های هسته‌ای را به نتیجه برسانید و کاری به بقیه تحریم‌ها نداشته باشید.

وی با اعلام این مطلب که مسئولان و مدیران دولت خود شما اعلام داشتند که نتیجه و دستاورد مذاکرات هیچ بوده است، گفت: در آخرین مورد آقای ظریف خطاب به آمریکایی‌ها گفت شما نه به روح برجام عمل کردید و نه جسم آن، این حرف خودتان است، چه کردید که حال اجازه رهبری را می‌خواهید که برای برداشتن مابقی تحریم‌ها مذاکره کنید، مردم این دروغ را از شما نمی‌پذیرند.

مستندسازی برای دیده‌بان‌های دروغین بشر و ادعای برداشت تحریم‌های حقوق بشر

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شما می‌خواهید تحریم حقوق بشر را بردارید که ملت با ور نمی‌کند، گفت: در همین یکی دو روز به اندازه کافی مستندسازی برای دیده‌بان‌های دروغین حقوق بشر ایجاد و اعلام کردید که در 38 سالی که اتفاقا خود شما بالاترین مقام‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور را داشتید گرا می‌دهید که این کشور جز اعدام کار دیگری نکرده است؟، شما دست آنها را از این صحبت‌ها پر می‌کنید و می‌خواهید تحریم‌های حقوق بشر را بردارید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بالاترین حمایت را از شما کرد، این چه موضع شرطی است که مطرح می‌کنید، شما چهار سال برای مذاکره فرصت داشتید و به اندازه کافی و بیش از اجازه برای دشمن عمل کردید به نوعی که قلب راکتور را بتن‌ریزی کردید، شما تمام تعهدات را انجام دادید.به قول آقای رئیسی اکنون باید چک را نقد کنید اما عرضه نقد کردن آن را ندارید.

قالیباف از ابتدا برنامه‌های انقلابی برای امیدبخشی به مردم  و حضور درصحنه انتخابات داشت

ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از جوان‌مردی و حرکت مجاهدانه محمدباقر قالیباف ابراز داشت: من از ابتدای حرکت در این مسیر با آقای قالیباف بودم؛ افرادی که در طول این چند ساعت پس از بیانیه تاریخی قالیباف از او به عنوان کاندیدای پوششی نام می‌برند بدانند که وی از ابتدا که پای در این راه گذاشت صادقانه برنامه‌های انقلابی برای امیدبخشی به مردم را اعلام داشت وبا همه وجود برای شرکت در امتخابات آماده  بودند اما امروز اعلام کرد به خاطر حفظ وحدت و تقویت جبهه انقلاب به نفع آقای رئیسی کنار می‌رود.

وی ادامه داد: در واقع کاندیدای پوشششی برادر بزرگوار ماست که در جایگاه معاون اول رئیس جمهور ماموریت شرکت در مناظره‌ها را پیدا می‌کند تا کارنامه‌ دولت را از تریبون مناظره‌ها اعلام کند.

رئیس جمهوری که نیاز به داربست دارد، به درد مردم نمی‌خورد

رئیس سابق صداوسیما تصریح کرد: من از روز اول نیز این مطلب را اعلام کردم که آقای روحانی شما برای خودت داربست زدی، رئیس جمهوری که نیاز به داربست دارد به درد مردم نمی‌خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح برای جبهه انقلاب با حمایت گروه‌های مختلف سیاسی و آحاد مردم انتخاب شده است، ابراز داشت: رئیسی که من میشناسم از ابتدای انقلاب یک شخصیت انقلابی، موفق، خوش برخورد، اهل مشاوره و استفاده از دستاوردهای دیگران و خدمت به مردم است که امیدواریم به پیروزی برسد.

اگر قرار است سابقه‌ای نیازمند ترس باشد سوابق شما آقایان است

ضرغامی اظهار داشت: مردم را از آقای رئیسی نترسانید اگر قرار است سابقه‌ای نیازمند ترس باشد سوابق شما آقایان است؛ به عنوان فردی که با نوشته‌های من در فضای مجازی آشنا هستید و فردی که سعی کرده تا اشکالات دستگاه قضایی را صادقانه اعلام کند به شما عرض می‌کنم که آقای رئیسی جزو معدود افرادی است که هر گاه مشکلی در دستگاه قضایی پیش می‌آمد که نیاز به عقلانیت، تدبیر و رعایت همه جوانب به نفع مردم داشت همواره گوش شنوا بوده و پیشگام نسبت به بقیه بود.

وی تاکید کرد: امروز با این جمعیت بی نظیر، شعار وشور عقلانیت شما به همه کشور و به ویژه دشمنان  مملکت در آنسوی مرزها خواهد رسید، آنهایی که کشور ما رصد می‌کنند تا اگر مردم را در صحنه ندیدند تهدیدات خود را افزون کنند بدانند که این جمعیت یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سرخواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان