حبیبی: نیازی به انصراف ستارگان نیست، آنها باید از لیگ کشتی کنار گذاشته شوند/ حق ترانسفر خارجی‌ها را پرداخت کرده‌ایم

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: حق ترانسفر کشتی‌گیران خارجی‌مان پرداخت شده و در فینال هم از آنها استفاده خواهیم کرد، مطمئن هستم که به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد.

حبیبی: نیازی به انصراف ستارگان نیست، آنها باید از لیگ کشتی کنار گذاشته شوند/ حق ترانسفر خارجی‌ها را پرداخت کرده‌ایم

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اعتراض تیم ستارگان ساری به عدم پرداخت حق ترانسفر کشتی‌گیران خارجی هفته اول این تیم اظهار داشت: به خاطر موضوع تحریم اقتصادی ایران، نمی‌توانستیم پرداخت دلاری داشته باشیم و به همین دلیل حساب ریالی فدراسیون کشتی را گرفتیم و مبلغ 53 میلیون تومان به حساب فدراسیون پرداخت کردیم. در فینال هم از خارجی‌های‌مان استفاده خواهیم کرد و مطمئن هستم که به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه تیم ستارگان ساری عنوان کرده در صورت عدم رسیدگی به تخلف تیم‌های کشتی توس و دانشگاه آزاد، آنها از لیگ کناره‌گیری خواهند کرد، گفت: نیازی به کناره‌گیری نیست، آنها به علت تخلف باید از لیگ کنار گذاشته شوند.

حبیبی ادامه داد: بعد هم مگر می‌شود یک تیم از ابتدای لیگ با یک اسم در مسابقات شرکت کند و نظامی باشد، بعد یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، اسمش تغییر کند و غیرنظامی شود؟ این هم کاری غیرحرفه‌ای است و هم بی‌احترامی به لیگ کشتی. فدراسیون کشتی باید به تخلف تیم رعد پدافند ستارگان ساری رسیدگی کند. آنها به اسم تیم نظامی به ملی‌پوشان سرباز قرارداد بسته‌اند و رقم اندکی به آنها پرداخته‌اند، درحالیکه این ملی‌پوشان می‌توانستند با چندین برابر آن رقم به تیم‌های دیگر بروند و کشتی‌گیر ملی ما آسیب دیده است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان