در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات فخاری درباره جزئیات بازداشت رئیس شورای شهر رودهن

رئیس شورای استان تهران درباره جزئیات بازداشت رئیس شورای شهر رودهن توضیحاتی داد.

توضیحات فخاری درباره جزئیات بازداشت رئیس شورای شهر رودهن

توضیحات فخاری درباره جزئیات بازداشت رئیس شورای شهر رودهنالهام فخاری رئیس شورای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح جزئیات بازداشت رئیس شورای شهر رودهن گفت: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد و همان گونه که پیش‌تر در اخبار منتشر شد تعداد بسیاری از کارمندان و مدیران شهرداری رودهن دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این امکان وجود دارد به علت گستردگی پرونده با بررسی تحقیقات باز هم افراد دیگری در این حوزه دستگیر شوند، گفت: به دلیل قرارگیری پرونده در حوزه قضایی امکان ورود به جزئیات پرونده امکان‌پذیر نیست.

فخاری افزود: جزئیات دستگیری‌ها در رودهن با همکاری مدیر کل استانداری در حال پیگیری است، اما تاکنون موضوع آزادی رئیس شورای شهر رودهن به قید وثیقه مطرح نشده است.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از دستگیری رئیس شورای شهر رودهن


رئیس شورای استان تهران در واکنش به برخی اخبار منتشره مبنی بر مشخص شدن موارد اتهامی رئیس شورای شهر رودهن گفت: مواردی در اخبار منتشر شد که این موارد اتهامی هنوز از سوی مرجع قضایی تأیید نشده است.

وی تأکید کرد: به دلیل آن که ممکن است اظهارنظر‌ها در پرونده رئیس شورای شهر رودهن در روند قضایی این پرونده اخلال ایجاد کند، نباید بدون آگاهی از موضوع اظهار نظر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان