احزاب مغربی: به حمایت از فلسطین علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم

تهران- ایرنا- احزاب مغربی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به حمایت‌های خود از مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه خواهند داد.

احزاب مغربی: به حمایت از فلسطین علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم

به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری معا فلسطین، دو حزب استقلال و الشبیبه مغرب این بیانیه را منتشر کردند.

در بیانیه حزب استقلال و الشبیبه مغرب آمده است: مسأله فلسطین همواره مسأله اصلی ملت‌های عربی و اسلامی در طول تاریخ درگیری‌های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده است.

این دو حزب مغربی با محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، نهادهای بین‌المللی و اسلامی و عربی از جمله سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه عرب را مسؤول دانستند و از سکوت نهادهای بین‌المللی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

در این بیانیه همچنین از دولت مغرب خواسته شده تا هر گونه اقدام در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

احزاب مغربی همچنین از همه آزادی‌خواهان جهان خواسته‌اند تا از مردم فلسطین به ویژه مردم غزه حمایت کنند.

تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شد. در پی حمله جنگنده‌های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی، شمار شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را 34 نفر و تعداد زخمی‌ها را 100 تن اعلام کرد.

در مقابل، رسانه‌های منطقه‌ای و صهیونیستی نیز چهارشنبه گذشته گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این حملات بیش از 340 موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان