پاسخ شرکت گلدیران به مخاطب تابناک

با تشکر، سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و احترام
بنده در آبان ماه 1398 (هفته گذشته) یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل 55SK79000GI با ضمانت گلدیران خریداری کردم، تلویزیون صحیح و سالم از فروشنده تحویل گردید. متاسفانه نصاب شرکت موقع بازکردن فوم قرار گرفته روی پایه تلویزیون، با زور زیاد و فشار، توسط پیچ گوشتی چهارسو تلاش میکردن که چسب قرار گرفته روی فوم رو باز کنن (این رفتار ناشیانه از یک نصاب گلدیران عجیب نیست؟) بنده به ایشون گفتم پیچ گوشتی برای بازکردن این فوم جایز نیست، اگه تیغ یا ابزار دیگه‌ای لازم دارین خدمتتون بدم. خلاصه ایشون با فشار و زور زیاد به جون این پایه افتادن و به پایه صدمه فیزیکی وارد کردن خود نصاب کاملا قبول داره که به زور این کاررو انجام داده و از پیچ گوشتی چهارسو استفاده کرده! ولی شرکت گارانتی که تماس میگیرم و شکایتم رو از نصاب اعلام میکنم میگن ما تصاویر رو دیدیم (ضمنا اینم بگم که تصویر نزدیک از پایه اصلا گرفته نشده)، این مربوط به شما و فروشنده هست.
بار‌ها و بار‌ها خواهش کردم یک کارشناس بفرستین از نزدیک ببینن. هزینه ایاب ذهاب و کارشناسیشون رو هم میدن. ولی در نهایت باتوجه به اینکه اصلا هیچ شخصی برای کارشناسی ارسال نشده، با من تماس گرفتن و گفتم به ما مربوط نمیشه ازطریق تعزیرات پیگیری کنید.
بنده هم سعید حسینی راد هستم. بنده این کالا رو نمیخوام و این شرکت گارانتی باید جوابگوی خرابکاری کارمندشون باشن.

پاسخ:

باسلام واحترام

عطف به نامه شماره 508/113/ت مورخ 98/08/20 پیرو شکایت مخاطب تابناک در مورد خط و خش پایه یک دستگاه ال ای دی ال جی به استحضار می رساند، طی هماهنگی صورت پذیرفته با مشتری مقرر شد قطعه پایه دستگاه ایشان بصورت گارانتی و رایگان تعویض گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان