۵۲۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در قزوین اجرا می‌شود

قزوین- ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۵۲۷ برنامه رسمی و محوری به مناسبت چهل‌سالگی بسیج در استان قزوین برگزار خواهد شد.

527 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قزوین اجرا می‌شود

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار نخبگان استانی با نماینده ولی‌فقیه در استان و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند.
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته بسیج، افزود:در این راستا هر شب به مدت یک ساعت آنتن شبکه استانی در اختیار سپاه قرار می‌گیرد تا گزارشی از فعالیت‌های گسترده‌ این نیروهای مسلح ارائه شود.
طاهرخانی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای بسیج در سطح محله، شهرستان و بخش، برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برپایی 40 نشست بصیرتی با موضوع بسیج و گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، برگزاری ایستگاه سلامت در درمانگاه‌های مربوط به سپاه، برگزاری همایش‌های مختلف استکبارستیزی نیز از برنامه‌های هفته آینده هستند.
وی با بیان اینکه برای هرروز از این هفته نامی خاص تعیین شده است، افزود: مقاومت، ایثار و شهادت، بسیج اخلاق و معنویت، بسیج علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی ایرانی، بسیج مستضعفین دفاع و امنیت و بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی نام‌های تعیین شده برای این روز هستند.
طاهرخانی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه زنده است، در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: به همین سبب شعار هفته بسیج در سال جاری، بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت قرار گرفته است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است و نخستین برنامه این هفته نیز با غبارروبی مزار شهدا آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه در هرکجای نظام که احساس شود به کمک سپاه و بسیج نیاز است این تشکیلات با قدرت و در تمام زمینه‌ها ورود پیدا می‌کند، اظهار داشت: سپاه استان قزوین تاکنون در زمینه‌های سازندگی، جهاد سازندگی و جنگ نرم بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است.

سپاه استان قزوین 420 واحد مسکونی سیل‌زده را در لرستان بازسازی کرد
وی افزود: پس از گذشت چند سال از حادثه زلزله کرمانشاه بسیج تنها مجموعه‌ای است که در کنار آنها مانده و کار را به اتمام می‌رساند.
طاهرخانی عنوان کرد: سپاه استان قزوین موظف بود تا 420 واحد مسکونی را تعمیر و 28 واحد مسکونی تخریب شده از سیل را در لرستان، احداث کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین ادامه داد: در نیمه دوم آذرماه شاهد افتتاح این پروژه‌ها در منطقه نورآباد لرستان هستیم و این منازل را به هم‌وطنان تحویل خواهیم داد.
طاهرخانی با اشاره به اینکه همایش شکوه، مقاومت و پایداری در پنجم آذرماه در قزوین برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه همزمان با سراسر کشور برای نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج با حضور 10 هزار بسیجی در قزوین برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه در هر شهرستان به‌صورت جداگانه برپا خواهد شد، افزود: اگر شرایط جوی مناسب باشد رزمایش بسیجیان قزوینی در فضای باز و در غیر این صورت در یک سالن بزرگ انجام می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین با بیان اینکه در این هفته بیش از 40 طرح عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق حضور یافته و با اردوهای جهادی که با اولویت آب‌رسانی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه ما در حوزه‌های مجازی و حقیقی برای مقابله با دشمنان ورود یافته‌ایم، گفت: علاوه بر رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان، گردان‌های سایبری نیز از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان