نماینده مجلس:طرح ملی مسکن اثرات روانی مثبتی در بازار دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بعید است که دولت بتواند در ۲ سال آینده ۷۰۰ هزار واحد مسکونی بسازد اما امکان تولید ۳۰۰ هزار مسکن بر اسا طرح ملی مسکن وجود دارد.

نماینده مجلس:طرح ملی مسکن اثرات روانی مثبتی در بازار دارد

سید احسن علوی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن، در 4 استان، اظهار داشت: این طرح اثرات روانی مثبتی در بازار مسکن داشته است، اما اینکه تا چه میزان مسئولان ذیربط بتوانند طرح مسکن ملی را به مرحله اجرایی برسانند ، مشخص نیست.

وی افزود: عملیاتی کردن طرح ملی مسکن و کنترل تورم ناشی از اجرا آن و همچنین تامین اعتبارات برای پیش برد طرح نیز امر دشواری است که امیدوارم بتوانند آن را به سرانجام برسانند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ما تجربه مسکن مهر را در کشور داریم، ادامه داد:در زمان اجرای طرح مسکن مهر بانک‌ها و وزارتخانه‌ها برای اجرایی این طرح همراهی و هماهنگی وجود داشت اما در حال حاضر این هماهنگی کمتر است.

نماینده مردم سنندج در مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در مدت 2 سال باقی مانده از عمر دولت می‌تواند 700 هزار واحدی که اعلام کرده اند را تولید کنند؟ گفت:بعید می‌دانم که بتوانند تعداد اعلامی را تولید کنند اما فکر  می‌کنم 300 تا 400 هزار مسکن در این مدت ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انتهای‌پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان