قالیباف در دانشگاه علامه:

باید از فرصت حضور جوانان در جامعه استفاده کرد

تهران- ایرنا- محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید از فرصت حضور جوانان در بخش های مختلف جامعه استفاده کرد؛ هر جا به جوانان فرصت دادیم سیستم را کارآمد و بهینه کردند.

باید از فرصت حضور جوانان در جامعه استفاده کرد

محمدباقر قالیباف امروز شنبه در همایش دوباره لبخند که به مناسبت روز 16 آذر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: با همه سختی ها، آینده کشور روشن است؛ بر اساس تجربه هایی که در حوزه مدیریت داشتم، هر جا به جوانان فرصت دادیم سیستم را کارآمد و بهینه کردند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت حضور جوانان در بخش های مختلف جامعه استفاده کرد، اظهار داشت: در یک برنامه پنج ساله با همه مشکلات اقتصادی کشور به یک جهش بزرگ می رسیم.
قالیباف با اشاره به بیانیه گام دوم تاکید کرد: برای دست یافتن به بیانیه گام دوم، اولین گام، مجلس پیش رو است. از 2 سال پیش تاکید کرده ام که جوانان فرصت بزرگی هستند و باید در این راه گام بگذارند.

وی گفت: مجلس برای معیشت مردم و جلوگیری از تورم چاره اندیشی کند.
شهردار سابق تهران افزود: مجلس باید در راس همه امور، قوی و جسور باشد و درد مردم را بفهمد، هر چند درد مردم را فهمیدن کفایت نمی کند.
قالیباف ابراز امیدواری کرد که مجلس شورای اسلامی در دور آینده، نو و متفاوت از گذشته باشد و جوانان و چهره های نو که در قانونگذاری تجربه دارند، گام محکمی در این زمینه بردارند.
ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان