۵۰۰ نجاتگر کرمانی به حالت آماده‌باش درآمدند

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از آماده‌باش بیش از ۵۰۰ نفر از نجاتگران این جمعیت در ۲۴ پایگاه امداد و نجات سراسر استان در رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۹۸ خبر داد.

500 نجاتگر کرمانی به حالت آماده‌باش درآمدند

رضا فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 500 نجاتگر و امدادگر طی سال جاری در جاده های پرتردد و پرخطر استان با ارائه خدمات امدادونجات، کمک های اولیه و خدمات اجتماعی جهت تسکین آلام آسیب دیدگان در قالب طرح ملی امدادو نجات زمستانه به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند. 
وی افزایش آمادگی و توان نیروهای امدادی جهت ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوب و سریع به حوادث و سوانح احتمالی در ایام زمستان را از اهداف مهم این طرح معرفی کرد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با آمادگی کامل در 24 پایگاه امدادونجات بین شهری (جاده ای و کوهستانی) در محورهای مواصلاتی و کوهستانی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این طرح با بکارگیری خودروهای امدادی همچون آمبولانس، خودروی نجات، تجهیزات و نیروهای عملیاتی در جاده های پرتردد و مبادی ورودی شهرها به منطور اجرای سریع عملیات های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوه عملیاتی پایگاه ها و پست های اجرا می شود.
وی افزایش تعامل و همکاری با سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی در جهت ارائه امدادونجات به حادثه‌دیدگان، مصدومان، مسافران زمستانی و در راه ماندگان و همچنین ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافرین به خصوص هموطنان عزیز استان در طول محورهای مواصلاتی استان با حضور نیروهای امدادی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
فلاح اضافه کرد: شماره تلفن 112 مرکز پیام جمعیت هلال احمر  به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث و سوانح می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان