مرحومه عبدالمحمدی حضور ستایش‌برانگیز زن مسلمان خبرنگار را به تصویر کشید

رئیس کانون انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران در پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

مرحومه عبدالمحمدی حضور ستایش‌برانگیز زن مسلمان خبرنگار را به تصویر کشید

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمدمهدی دانی رئیس کانون انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران با صدور پیامی درگذشت جانسوز زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را به خانواده آن مرحومه و جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس کانون‌ انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران آمده است:

در روزهای پایانی آخرین ماه فصل خزان، شمع روشنایی‌بخش خبرنگار و گزارشگری دیگر از جامعه متعهد، محجوب و خدمتگزار رسانه‌ای به خاموشی گرایید.

زهرا عبدالمحمدی خبرنگار و گزارشگر متعهد، انقلابی و سخت‌کوش خبرگزاری فارس پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری،‌ دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خود شتافت.

بی‌گمان همکاران و همسنگران وی در رسانه‌های دیگر نیز اذعان دارند که مرحومه زهرا عبدالمحمدی طی یک دهه فعالیت رسانه‌ای،  با سادگی، وقار و صداقت، تصویری ستایش‌برانگیز از حضور متعهدانه و غیرتمندانه زن مسلمان خبرنگار را در عرصه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، فراروی افکار عمومی داخلی و خارجی قرار داده بود.

کانون انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران به‌نمایندگی از جامعه رسانه‌ای کشور این ضایعه تأثربرانگیز را به خانواده‌ آن مرحومه تسلیت می‌گوید و برای آن‌ مرحومه علو درجات از پیشگاه خداوند منان مسئلت دارد.

+

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان