ماهان شبکه ایرانیان

کدام مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه تعطیل است؟

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران استان همدان، به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمامی مراکز آموزشی در سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ 27 آذرماه 1398 تعطیل است.

همچنین تمامی مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در استان فردا چهارشنبه 27 آذرماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس برخی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری فردا تعطیل شد

مدارس هرمزگان بازهم تعطیل شد

مدارس قم فردا تعطیل شد

مدارس اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شد
استانداری خوزستان اعلام کرد: مدارس اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شد.

استانداری خوزستان اعلام کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر مدارس تمام مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه 27 آذر ماه تعطیل اعلام شد.

همچنین مهدهای کودک ‌پیش‌دبستانی‌ها و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز تعطیل هستند.

مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا تعطیل است
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود و عنبرآباد در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه 27آذر ماه خبر داد.

امید سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان اظهار کرد: مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان، ماهان، چترود، عنبرآباد و جیرفت در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه 27 آذر تعطیل است.

وی علت تعطیلی مدارس را شرایط نامساعد جوی و آب گرفتگی معابر عنوان کرد.

سلاجقه گفت: در حال حاضر تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در سایر مناطق استان کرمان اتخاذ نشده است و در صورت تصمیم گیری در این زمینه، این موضوع از رسانه های رسمی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اطلاع رسانی می شود.

مدارس قروه تعطیل شد/کاهش شدید دما برای روز چهارشنبه
مدارس شهرستان قروه در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر و خیابان ها در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

با توجه به بارش برف، سردی هوا و لغزنده بودن راه ها و براساس هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان قروه، تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در شهر و روستا در نوبت صبح فردا چهار شنبه مورخ 27 آذرماه تعطیل اعلام شد.

به گفته رئیس هواشناسی شهرستان قروه بارش برف از بامداد روز سه شنبه آغاز و تا عصر این روز ادامه داشت. مرتضی عبدالملکی میزان بارش برف در این مدت در شهرستان قروه را شامل 16 میلی متر دانست که از این میزان 14 سانتی متر آن روی زمین مانده است.

وی از بارندگی خفیف در امشب خبر داد و افزود: این بارش ها پراکنده و به حالت یخی بوده و برای فردا هم کاهش دمای شدید هوا تا منهای 8 درجه پیش بینی می شود.

عبدالملکی برای صبح فردا گفت که بارش فعالی نخواهیم داشت و تنها مه الودگی و لغزندگی جاده ها وجود دارد و در ارتفاعات هم مه یخی ایجاد می شود.

همچنین بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان سروآباد فردا چهارشنبه نوبت صبح و بعد از ظهر مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان در مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان