ماهان شبکه ایرانیان

افتتاح ۹ پروژه عمرانی لرستان با حضور وزیر ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح ۹ پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام عالی وزارت خبر داد.

افتتاح 9 پروژه عمرانی لرستان با حضور وزیر ورزش

به گزارش خبرآنلاین لرستان،وحید والی زاده مرادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه با معاونین، کارکنان اداره کل و برخی از روسای هیات های ورزشی با اشاره به افتتاح 9 پروژه عمرانی در سطح استان‌ اظهار داشت:لین پروژه ها در زمان مدیر کل سابق ورزش و جوانان کلنگ زنی شده بودند که با همت همکاران این اداره تکمیل و به مرحله افتتاح رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه 2 پروژه دیگر با حضور مسئولان استانی نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد:پروژه زمین اسکیت با کمک بخش خصوصی و هیات اسکیت در شهرستان بروجرد افتتاح می شود.

والیزاده مرادی افزود: همچنین جاده دسترسی ورزشکاران شهدای لرستان در بام خرم آباد با حمایت استاندار ،معاونت عمرانی استانداری،سازمان همیاری شهرداری خرم آباد و اداره کل منابع طبیعی لرستان کلنگ زنی خواهد شد که در کنار این جاده دسترسی برای افزایش سرانه ورزشی و کمک به ورزش همگانی پیگیر جاده سلامت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه یکی از بهترین دستگاه ها از لحاظ تخصصی و تعهد و داشتن کارمندان شریف و انقلابی اداره کل ورزش و جوانان می باشد، بیان کرد :کارمندان این اداره کل بی حاشیه، کم ادعا،کاردان هستند و روسای هیات های ورزشی بدون حقوق و مزایا در حال خدمت رسانی هستند .

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان یکی از دستگاه هایی است که بیشترین حجم کار و کمترین دریافتی را دارند، اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن وزیر متخصص و متعهد همراه با توانمندی و سوابق اجرایی در بحث رفاهیات و پرداختی در سال جاری و سال آینده اتفاقات خوبی رخ دهد .

والی زاده مرادی با بیان اینکه حجت السلام شاهرخی جز ائمه ای هستند که در رشته های رزمی و کشتی تخصص و تسلط کامل دارند،گفت:این تخصص و تسلط ما را در اجرای برنامه های پیش رو این اداره کل راهنمایی می کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان