سری آ زنان ایتالیا؛

برتری پرگل یوونتوس برابر اینترمیلان

تهران - ایرنا - دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های سری‌آ فوتبال زنان ایتالیا با برتری پرگل یونتوس برابر اینترمیلان و پیروزی فیورنتینا و آث. میلان همراه بود.

برتری پرگل یوونتوس برابر اینترمیلان

در دیدارهای هفته پانزدهم فوتبال سری آ زنان ایتالیا، تیم یوونتوس برابر اینترمیلان به برتری پرگل 5 بر یک دست یافت و با کسب 41 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. اینتر نیز با 18 امتیاز رده نهم ایستاد. گل‌های این دیدار را «باربارا بونانسی» در دقیقه 43، «والنتینا سرنویا» در دقیقه 56، «کریستینا جیرلی» یک گل در دقیقه 72 و یک پنالتی در دقیقه 90 و «لیندا سمبرنت» در دقیقه 85 برای یوونتوس و تنها گل اینتر را «رجینا بارسی» در دقیقه 72 به ثمر رساندند.

فیورنتینا برابر ساسولو به پیروزی 2 بر یک دست یافت و با 35 امتیاز در رده دوم جدول ایستاد. ساسولو نیز 23 امتیاز در رده ششم جای گرفت. «آلیا جوانجی» دقیقه 6، «فردریک تاجرسون» دقیقه 77 برای فیورنتینا و «کامیلا دابکوا» برای ساسولو گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

آث. میلان در دیدار با تاواناکو به برتری 4 بر صفر دست یافت و 35 امتیاز در رده سوم باقی ماند. تاوانکو نیز با هشت امتیاز در رده 11 جدول جای گرفت. «لیندا تاکری کیمینی» دقیقه 55، «ولنتینا جیاسینتی» دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی، «برگلیند بورگد» دقیقه 77 و «سارا تامبورینی» دقیقه 84 چهار بار دروازه تاواناکو را باز کردند.

12 تیم در لیگ این فصل حضور دارند و نتایج دیدارهای هفته پانزدهم لیگ فوتبال زنان ایتالیا به شرح زیر است:

پینک باری یک – فلورنتینا سن جمی 4

تاواناکو صفر – آث. میلان 4

آ. اس. رم 6 – هلاس ورونا صفر

فیورنتینا 2 – ساسولو یک

اوربیکا برگامو صفر – امپولی 3

یونتوس 5 – اینترمیلان یک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان