انصاریان به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداتوری انصراف داد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

انصاریان به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداتوری انصراف داد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،  ابراهیم انصاریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

در بخشی از این پیام آمده است: انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش صهیونیسم کودکش تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه مردم عزیز ما وارد کرده و اتحادیه اروپا که غلام حلقه به‌گوش آمریکا است، با پیروی از آمریکا خود را تحقیر کرده است.

وی می‌افزاید: امروز که به دوم اسفند 1398 روز سرنوشت‌ساز انتخابات نزدیک می‌شویم، از عموم مردم عزیز و گرامی خواستاریم که با حضور خود کمال بلوغ و رشد خود را به جامعه جهانی نشان دهند.

انصاریان تاکید می‌کند که با توجه به نزدیکی روز رای گیری ضمن تشکر از آحاد مردم تهران و شخصیت ها و احزاب و گروه ها که به اینجانب در معرفی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لطف داشتنند و نیز ضمن تشکر از شورای مذکور موفقیت آنان را خواستارم و جهت وحدت نیروهای انقلابی و یکپارچگی و انسجام بین نیروها از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف می‌دهم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان