استاندار زنجان خبر داد:

مشارکت ۱۵هزارو ۱۴۰ نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در زنجان

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مشارکت می کنند.

مشارکت 15هزارو 140 نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در زنجان

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در همایش یک روزه عوامل اجرایی شهرستان زنجان در برگزاری انتخابات مجلس، به مشارکت ملت ایران در انتخابات ها اشاره کرد و افزود: میانگین مشارکت شهروندان در سطح کشور در 10 دوره گذشته انتخابات مجلس، 60.5 درصد است و این رقم در استان زنجان با افزایش قابل توجهی، 68.7 درصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 802 هزارو 737 نفر از جمعیت استان زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: این تعداد 74.6 درصد جمعیت استان را در برمی گیرد.

حقیقی افزود: تعداد رأی اولی های استان نیز 38 هزار و 211 نفر است.

استاندار زنجان به تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات مجلس در این استان اشاره کرد و گفت: تعداد هزار و 800  وسیله نقلیه شامل سواری، مینی بوس، اتوبوس، ماشین کمک دار در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه دغدغه ای به واسطه شرایط جوی برای اخذ رأی در مناطق مختلف استان نداشته باشیم، تعداد 80 دستگاه لودر، بولدوزر، گریدر و کمپرسی در اختیار راهداری استان قرار داده است.

حقیقی با بیان اینکه هیچ جایی در استان نباید وجود داشته باشد که عملیات اخذ رأی در آن انجام نشده باشد، افزود: تمهیدات لازم برای دسترسی عوامل اجرایی به همه مناطق استان تدارک دیده شده است. 

وی به تامین امنیت انتخابات در استان اشاره کرد و اظهار داشت: هیچگونه مشکل امنیتی در استان برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

حقیقی تصریح کرد: برای همه مراحل انتخابات در استان برنامه ریزی های دقیقی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح فردا /پنجشنبه/ موعد سکوت تبلیغاتی است، گفت: بعد از این ساعت هر آنچه پیرامون تبلیغات نامزدها، جاری بوده، باید متوقف شود.

حقیقی اظها داشت: بین هیات های اجرایی و نظارت در استان تعامل و هماهنگی عالی برای برگزاری انتخابات مجلس وجود دارد.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در این همایش به آسیب شناسی های انجام شده در خصوص انتخابات های دوره گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی انجام شده، مهمترین آسیب در سطح عوامل اجرایی بهره مند نبودن برخی از آنان از آموزش های لازم بود.  

رضا عسگری افزود: از این قرار در این دوره از انتخابات آموزش عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، بازرسان و کابران رایانه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.  

وی اظهار داشت: 25 هزار و 900 نفر ساعت آموزش به مجموعه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زنجان ارائه شد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان