تخلفات تأثیرگذاری در انتخابات استان تهران اتفاق نیفتاده است

تهران- ایرنا- رئیس هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران گفت: از زمان آغاز رأی گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا کنون تخلفات تأثیرگذاری در انتخابات استان مشاهده و یا گزارش نشده است.

تخلفات تأثیرگذاری در انتخابات استان تهران اتفاق نیفتاده است

به گزارش ایرنا، دکتر محمد تقی زاده شامگاه جمعه در جریان بازدید از شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعت 8 صبح تاکنون، شعبات متعددی در شهرستان‌های استان تهران و نیز شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته که در این شعب، حضور مردم با رعایت قانون همراه بوده است.

وی افزود: از ابتدای زمان رأی گیری تا کنون، تخلفات تأثیرگذاری که در جریان انتخابات خلل جدی وارد کند، در شهر و شهرستان‌های استان تهران مشاهده و گزارش نشده است.

تقی‌زاده تصریح کرد: این تخلفات بیشتر در حوزه دخالت‌های نابجای طرفداران برخی از نامزدها پیرامون شعب اخذ رأی رخ داده که بیشتر با تذکر برطرف شده و برخی دیگر به ستاد پیشگیری از تخلفات منعکس شد که مورد پیگیری قرار می‌گیرد.  

وی از مردم خواست تا از فرصت باقی مانده اخذ رأی در ساعات پایانی روز استفاده کرد و ضمن آن که زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کنند، نماینده خود را با پشتوانه آرای بیشتری راهی مجلس کنند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس دارد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان