مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز برگزار می شود

مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین استان البرز ، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود : مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز چهارشنبه  7 اسفند 1398 ساعت 10 الی 12 در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.این برنامه ملی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه در بین کودکان و نوجوانان طراحی گردیده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با راه اندازی 579 باشگاه کتابخوانی و فعالیت های کتابخوانی در قالب های تعریف شده حضوری فعال در اجرای این برنامه ملی در البرز داشته است.  
وی ضمن ابراز امیدواری برای تاثیرگذاری این برنامه ملی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان البرز از همه دستگاه ها، تسهیلگران و عوامل اجرایی این برنامه به ویژه ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارسی که در اجرای جام باشگاه های کتابخوانی البرز با این اداره کل و ادارات تابعه مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.  
گفتنی است در مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز از تسهیلگران برتر و عوامل اجرایی و برگزیدگان این برنامه ملی تجلیل خواهد شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان