هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح بیست روزه طرح استقبال از بهار به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس و به پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال ها، از 15 بهمن لغایت 8 اسفند ماه 98 به مشتریان دارای دارندگان خودروهای H2،B30 ،B50 ، مزدا 3، کاپرا، کارا، وانت مزدا اقدام کرد.

در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور 20درصد در ارائه قطعات مصرفی شامل فیلتر هوا، فیلترکابین، فیلتر سوخت، فیلتر روغن، ضد یخ و آب رادیاتور و 12درصد در روانکارها اعم از روغن موتور و روغن گیربکس تخفیف در نظر گرفته شده بود، همچنین اجرت تعویض قطعات مصرفی، ضدیخ، آب رادیاتور، روغن موتور، روغن گیربکس و تنظیم نور چراغ در این طرح رایگان بود.

طرح استقبال از بهار توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با حداکثر رضایت دارندگان خودروهای شامل این طرح از تخفیفات ارائه شده، خدمات رایگان دریافتی و استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان