جا به جایی مسافر با قطار به مشهد به صفر رسید

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت:طی روز گذشته ورود یا خروج هیچ قطاری در راه‌آهن مشهد ثبت نشده است.

جا به جایی مسافر با قطار به مشهد به صفر رسید

محمد صادق براتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روز نهم فروردین ماه جاری هیچ قطار خروجی یا ورودی از راه‌آهن مشهد حرکت نداشته و میزان کاهش در این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال 100 درصد است.

وی اضافه کرد: در این روز 12 پرواز ورودی با هزار و 286 مسافر وارد مشهد شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 89 درصد کاهش دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: روز نهم فروردین ماه در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز 33 سفر با 362 مسافر ورودی به مشهد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 97 درصد کاهش دارد و 55 سفر نیز با هزار و 632 مسافر خروجی از این شهر به ثبت رسیده است.

براتی افزود: طی روز گذشته 41 هزار و 593 دستگاه خودروی شخصی با 103 هزار و 982 مسافر وارد مشهد و 41 هزار و 823 خودرو با 104 هزار و 557 مسافر نیز از مشهد خارج شده‌ است.

وی با بیان این که میزان ورود مسافر به مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود58 درصد کاهش دارد ادامه داد: خودروهای دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان