خوانده می‌شوید

سریال پایتخت ۶ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این سریال انتظارات شما را برآورده کرده است؟

از تبلیغاتی که صدا و سیما در روز‌های منتهی به عید انجام می‌داد، می‌شد حدس زد که سریال پایتخت قرار است برگ برنده این رسانه باشد. اما این سریال ده سال پس از ساخت اولین سری‌اش چه میزان توانسته نظر شما را جلب کند؟

از تبلیغاتی که صدا و سیما در روز‌های منتهی به عید انجام می‌داد، می‌شد حدس زد که سریال پایتخت قرار است برگ برنده این رسانه باشد. در خانه ماندن کرونایی هم مزید بر علت شده بود که خیلی‌ها از صداوسیما انتشار تولید محتوای درست و حسابی‌تری در ایام نوروز داشته باشند. با این وجود و با توجه به حواشی ایجاد شده و صحبت‌هایی که در این دو هفته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درگرفته، می‌توان فهمید که پایتخت، پرمخاطب‌ترین محصول صداوسیما بوده است. اما این سریال ده سال پس از ساخت اولین سری‌اش چه میزان توانسته نظر شما را جلب کند؟

سریال «پایتخت 6» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این سریال انتظارات شما را برآورده کرده است؟
از آنجایی که پایتخت تنها تجربه سریال‌سازی ادامه‌دار در تلویزیون ایران است و از سال 90 تا کنون با ما همراه بوده، می‌توان نظر دقیق‌تری درباره کیفیت سری ششم آن در مقایسه با سایر قسمت‌های پخش شده آن داد. شاید پیش از این و در زمان پخش سری‌های قبلی این سریال، یک اتفاق نظری در خصوص کیفیت خوب این سریال یا محبوبیتش وجود داشت، ولی آنچنان که از نظر‌های کاربران در وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی برمی‌آید، درباره سری ششم سریال چنین اتفاق نظری وجود ندارد.


* از این روی، شما مهم‌ترین انتقادتان به این سریال چیست؟
* در مجموع نظر خودتان را درباره سری ششم سریال پایتخت با ما در میان بگذارید.
* مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف این سریال در چیست؟
* این سریال تا چه میزان توانسته شما را با خود همراه کند و همچنین چه میزان توانسته نظر شما را جلب کند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان