جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد

دبیر جشنواره ادبی «آفتابگردان» از تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ مردادماه خبر داد.

جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، داوود ملکی صیدآبادی دبیر اولین دوره جشنواره ادبی «آفتابگردان» گفت: با عنایت به این‌که موضوع سالمندی از موضوعات بسیار مهمی است که اگر مورد توجه ویژه قرار نگیرد، قطعا به مسئله و یا حتی معضل سال‌های آینده کشور تبدیل خواهد، این جشنواره توسط بنیاد فرهنگ‌سالمندی برنامه‌ریزی شده و با حمایت موسسه خانه‌ کتاب و اداره کل سلامت شهرداری تهران در حال اجرا است.

او ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا متاسفانه بسیاری از برنامه‌های فرهنگی کشور تحت الشعاع حواشی این مسئله قرار گرفت که جشنواره ادبی «آفتابگردان» هم جزء همین برنامه‌ها بود. لذا شورای سیاستگذاری این جشنواره به این نتیجه رسید که جهت بالا بردن سطح مشارکت جامعه ادبی در این جشنواره و همچنین جلب توجه افکار عمومی مردم به این بخش، مهلت دریافت آثار را تا 15 مردادماه تمدید کند.

ملکی در خصوص جوایز این جشنواره بیان کرد: همان‌طور که قبلا نیز اطلاع‌رسانی شد آثار این جشنواره در چهار قالب داستان‌ کوتاه سه‌هزارکلمه‌ای (هر نویسنده حداکثر 2 اثر)، داستانک و کاریکلماتور (هر نویسنده حداکثر سه اثر) و خاطره‌نویسی سالمندان (چهارهزار کلمه. هر نویسنده یک اثر) طراحی شده است. اسامی هیئت داوران این جشنواره به زود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل aftab@salmandiran.ir یا به آدرس پستی تهران، خیابان مطهری، پلاک 145، طبقه سوم، کد پستی 157663763 ارسال یا در وب‌سایت بنیاد فرهنگ سالمندی به نشانی www.salmandiran.ir/aftabgardan بارگذاری کنند. همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق شماره 09031236094 در شبکه‌های اجتماعی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان