اکران آنلاین شش‌تایی شد

تهران- ایرنا- با اکران آنلاین فیلم سینمایی «کشتارگاه» تعداد آثاری که نمایش خود را به صورت آنلاین آغاز کرده‌اند، به شش فیلم رسید.

اکران آنلاین شش‌تایی شد

طرح سینمای آنلاین از 24 فروردین ماه 99 برای حمایت از سینمای ایران در بحران متاثر از شیوع بیماری کرونا و با نمایش فیلم خروج آغاز به کار کرد که در ادامه این مسیر چهار فیلم طلا، زیرنظر، مهمان‌خانه ماه‌نو و تیغ و ترمه نیز به آن پیوستند.

حالا در جدیدترین اقدام نیز دو فیلم حکایت دریا و کشتارگاه نیز تصمیم به اکران آنلاین گرفته اند.

تا پیش از اکران این دو فیلم جدید و با گذشت بیش از یک ماه از شروع این طرح از تعداد بلیت‌های فروش رفته حدود نیم میلیون بلیت در مجموع 2 پلتفرم تاکنون خریداری شده است.

فیلم سینمایی حکایت دریا، با نام قبلی دل دیوانه به کارگردانی و نویسندگی بهمن فرمان‌آرا محصول سال 1395 است که اولین بار در جشنواره جهانی فجر سال 97 نمایش داده شد قصد دارد اکران آنلاین راتجربه کند.

فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی نصیریان، علی مصفا، رویا نونهالی، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، داریوش اسدزاده، مریم بوبانی و بهمن فرمان‌آرا از بازیگران اصلی فیلم حکایت دریا هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «طاهر محبی (با بازی فرمان‌آرا) نویسنده مشهوری است که بعد از دیدن صحنه یک قتل خشونت بار، به هم می ریزد و مدتی در بیمارستان روانی بستری می شود. بعد از مرخص شدن به او می گویند همه چیز به روال قبل برگشته است اما توهمات بی امان به سراغش می‌آیند...»

اکران آنلاین این فیلم از روز پنجشنبه 15 خرداد ماه در پلتفرم های اینترنتی فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد و مانند دیگر آثار، بهای بلیت این فیلم 15 هزار تومان است و پس از خرید بلیت فیلم به مدت 6 ساعت مهلت تماشای آن وجود دارد.

فیلم سینمایی کشتارگاه نیز حالا سه روزی است که نمایش آنلاین خود را آغاز کرده و در سامانه‌های VOD و طبق آماری که رسیده مانند دیگر فیلم‌ها تعداد تماشاگر قابل توجهی تا به حال داشته است. 

 مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، باران کوثری و حامد علیپور در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان ‌فیلم کشتارگاه آمده است: «رفیق: اینجا صلیب سرخی ها بهت میگن چیتا / امیر: چی ؟؟ / رفیق: چیتا ... یوزپلنگ...»

اکران درایوین سینما یا همان طرح سینما ماشین نیز از دیگر طرح هایی است که در دوران شیوع کرونا آغاز شده است و تا به حال دو فیلم خروج و طلا آن را تجربه کرد اند حالا کشتارگاه هم در تدارک این گونه نوستالژی اکران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان