حاجی میرزایی: آموزش و پرورش نیازمند افراد انقلابی و ایثارگر است

تهران - ایرنا - وزیرآموزش و پرورش گفت: افرادی باید درگیر ساخت آینده این سرزمین باشند که دل در گرو اسلام، ‌ ایران و انقلاب اسلامی داشته باشند و با تمام وجود و جدیدت در این راه ایثار و فداکاری می‌کنند.

حاجی میرزایی: آموزش و پرورش نیازمند افراد انقلابی و ایثارگر است

محسن حاجی میرزایی روز سه‌شنبه در جمع گروههای جهادی مدرسه ساز افزود: آموزش و پرورش یک ماموریت مهم حاکمیتی است. آینده جامعه بوسیله آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و مهم است که چه افرادی درگیر ساختن این آینده هستند.

وی افزود: افرادی باید درگیر آینده این سرزمین باشند که دل در گرو و تعلق اسلام، ‌ ایران و انقلاب اسلامی دارند و با تمام وجود و جدیدت حاضر باشند در این راه ایثار و فداکاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش با توصیه‌ای به مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: به این ایشان عرض می‌کنم که حتما در سازمان نوسازی بخشی را مربوط به فعالیت جهادی برای آموزش و پرورش فعال کنند و در راس این بخش نیز یک فرد جهادی انتخاب کنند. یعنی فردی که با فعالیت جهادی آشنا است تا زمینه‌های کار مشترک با وزارتخانه بررسی شود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هدف وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور یکی است و برای این هدف واحد راه‌های مطمئنی نیز می‌توان پیدا کرد. وقتی راهکارها و انتقال پیام بین دو طرف وجود دارد، مشکلات نیز حل شده و دستیابی به هدف واحد آسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه 18 درصد مدارس باید تخریب و دوباره ساخته شوند، گفت: بعضی از مدارس به دلیل توزیع جمعیتی، تحرک جغرافیایی و جابه جایی، خالی از دانش آموز شده اند و در مناطقی دیگر نیز تراکم دانش آموز وجود دارد که برای این مشکل باید راه‌کار مناسبی طراحی کرد.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی به جای مدرسه سازی بیشتر به روحیه جهادی نیازداریم،  تصریح کرد: وقتی فرهنگ جهادی اشاعه پیدا کند، این حس و حال با ارزش به جامعه نیز منتقل می‌شود و مدرسه جایگاه پرانرژی است که این روحیه را می‌پذیرد.
حاجی میرزایی ادامه داد: ما مسوول تربیت هستیم و مدرسه را برای تربیت می‌سازیم و اقدام جهادگران خود، اقدام مهم تربیتی است. ارزش و اعتباری هم که برای جهادگران قائل هستیم بیش از کلاس و مدرسه‌ای است که ساخته می‌شود. زیرا همه دستاوردهای ما مرهون روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر جوانان جهادگر مدرسه ساز است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش افتخار می‌کند که جایگاهی برای تبلور روح و انگیزه جهادی است و ما از این تلاش جهادگرانه استقبال می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان