کتابخانه تخصصی گردشگری در شهرداری تهران افتتاح شد

تهران-ایرنا-نخستین کتابخانه تخصصی گردشگری همزمان با بزرگداشت روز قلم در ستاد گردشگری شهرداری تهران افتتاح شد.

کتابخانه تخصصی گردشگری در شهرداری تهران افتتاح شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس ستاد گردشگری شهرداری روز شنبه در حاشیه افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: کتابخانه تخصصی گردشگری دارای 750 عنوان کتاب است که بیش از 90 درصد کتاب‌ها با موضوع گردشگری است.
مهرشاد کاظمی گفت: حدود 40 عنوان کتاب لاتین در کتابخانه موجود و در حال افزایش است.
وی افزود: کتابخانه تخصصی گردشگری مورد حمایت و در فهرست کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است که در ادامه راه کتاب‌شناسی گردشگری نیز تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.
کاظمی اظهارداشت: نشریات گردشگری و حکایت‌های تهران نیز در حال جمع‌آوری است و به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: همچنین امروز کتاب گزیده چکیده پایان‌نامه‌های گردشگری شامل 250 پایان‌نامه در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد رونمایی شد که این کتاب می‌تواند مورد استفاده دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گیرد.
در ادامه محمدرضا جوادی‌یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران اظهارداشت: مناسب است که بخش لاتین کتابخانه تقویت و خدمات شایسته‌تری به گردشگران و شهروندان در این حوزه ارائه شود.
مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران نیز بیان کرد: ما کمک می‌کنیم ساختمان مناسب‌تری برای ستاد گردشگری جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان و گردشگران در نظر گرفته شود.
سمیه حاجوی شهردار منطقه 7، مهدی شیرزاد رئیس ستاد مدیریت محله، سیدمحی‌الدین فاضلیان مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری نیز در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری حضور داشتند.
براساس این گزارش، در حال حاضر بهره‌مندی از کتاب‌های کتابخانه تخصصی گردشگری فقط به صورت حضوری در ستاد گردشگری شهرداری تهران واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه 14 امکان‌پذیر است.
علاقه‌مندان برای جست و جو و درخواست عضویت کتابخانه تخصصی گردشگری می‌توانند به سایت کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به نشانی tlib.tehran.ir مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان