عضو مجمع نمایندگان استان گلستان: ۲۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی برای استان مصوب شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۱۰ هزار شغل در نظر گرفته شده گفت: سال گذشته ۳۳ هزار شغل در استان ایجاد شد که نشان می‌دهد تصمیمات استاندار گلستان شجاعانه است.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان: 2345 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی برای استان مصوب شد

به گزارش خبرآنلاین از گلستان :  رمضانعلی سنگدوینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری همان ابتدای مجلس یازدهم موضوع اقتصاد و فرهنگ را مطرح کردند و ما باید توجه ویژه‌ای به این دو مقوله داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی مطلوبی نداریم و در این شرایط چشم مردم به مسئولان است و باید این موضوع مهم را در نظر بگیریم و به خواسته مردم توجه کنیم.

وی ادامه داد: اگر در خدمت مردم باشیم آنها در این شرایط هم با ما همراه می‌شوند اما اگر به خواسته آنها توجه نکنیم قطعا با مسئولان همراه نخواهند شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو هزار و 345 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد 10 هزار شغل در نظر گرفته شده گفت: سال گذشته 33 هزار شغل در استان ایجاد شد که نشان می‌دهد تصمیمات استاندار گلستان شجاعانه است.

سنگدوینی تصریح کرد: باید کار جهادی برای مردم انجام دهیم و موجب افزایش سرمایه اجتماعی شویم زیرا یکی از شئونات عاقبت به خیری خدمت به مردم است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان