مهلت نام نویسی در کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت نام نویسی قشر کودک و نوجوان این استان برای شرکت در کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری استان تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ است.

مهلت نام نویسی در کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

کبری اخلاقی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه ها در کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین کودکان و نوجوانان استان است.    

وی افزود: این کارگاه ها در کهگیلویه و بویراحمد در قالب 10 کارگاه تخصصی با ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو و حضور همزمان آنان در کلاس درس مجازی برگزار خواهند شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این کارگاه ها در استان زیر نظر انجمن ‌های تخصصی کانون پرورش فکری کشور است. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: آن عده از کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد که در این کارگاه ها شرکت کنند گواهی دریافت کرده و استعدادهای آنان نیز شناسایی و برای شکوفایی هر چه بیشتر جذب انجمن‌ های کانون پرورش فکری استان می ‌شوند. 

وی ابراز داشت: کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برای نام نویسی در این کارگاه ها می توانند به نشانی اینترنتی kpf.ir مراجعه و نسبت به انتخاب کارگاه مورد نظر اقدام و نام نویسی کنند.

 .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان