تهران صاحب "خیابان لبخند" شد + تصاویر

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ از نصب کاراکتر شخصیت های کمدی ایران و جهان در خیابان لبخند خبر داد.

تهران صاحب "خیابان لبخند" شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ یکی از نیازهای امروز کلانشهری چون تهران ایجاد فضاهای بصری شاد و خوشایندی است که بتواند برای لحظاتی لبخند را روی لب شهروندان بنشاند و آنها را برای دقایقی هرچند کوتاه، از افکار و تنش‌های روزانه دور کند.

شهرداری منطقه 2 تهران در این راستا خیابانی را با عنوان "خیابان لبخند" طراحی کرده و در آن استندهایی از شخصیت‌های کمدی ایران و جهان را نصب کرده است؛ اگرچه برای تهران که انبوهی از جمعیت را در خود جای داده همین یک خیابان کافی نیست و باید در صورت استقبال مردم، مشابه آن را در دیگر مناطق پایتخت، به ویژه مناطق جنوبی اجرایی کرد.

علی‌اکبر کریمی‌پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه  نشاط و شادی یکی مهم‌ترین نیازهای بشری برای زندگی سالم و با کیفیت است، گفت: مدیریت منطقه  با اعتقاد بر ضرورت  توسعه فضاهای شاد و مفرح منطبق با نیازهای فرهنگی و روحی و روانی جامعه،  تلاش  کرده است تا با بهره‌گیری از هنرهای تجسمی یکی از خیابان‌های این منطقه را به فضایی شادی‌آور و پرنشاط تبدیل کند.

شهرداری تهران , شهر تهران ,

شهرداری تهران , شهر تهران ,

شهرداری تهران , شهر تهران ,

 وی  با بیان اینکه  این طرح با شعار «یک لبخند مهمان ما باشید»  اجرا شد، گفت: خیابان لبخند به طول یک کیلومتر در بلوار دادمان به عنوان یکی از محورهای اصلی و پرتردد منطقه با نورپردازی و استفاده از مجسمه و المانهای شهری طراحی و در تداوم طرح های اجرایی در این خیابان، نصب کاراکترهای شخصیت های کمدی ایران و جهان اجرا شد.

کریمی‌پور با اشاره به اینکه جامعه شهری در روزهای پرالتهاب ناشی از شیوع کرونا  نیازمند ارتقای نشاط شهری و اجتماعی است، گفت: امید می‌رود با اجرای اینگونه طرحهای شهری بتوانیم در ایجاد نشاط و شادی شهروندان نقش‌آفرین باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان