بهره‌برداری وزیر نیرو از ۵ طرح توزیع و انتقال برق در آذربایجان‌غربی

با حضور وزیر نیرو ۵ طرح فوق توزیع و انتقال برق آذربایجان‌غربی با اعتبار ۱۷۴.۵ میلیارد تومان و در قالب هفته بیست و دوم پویش #هرهفتهالفب_ایران به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری وزیر نیرو از 5 طرح توزیع و انتقال برق در آذربایجان‌غربی

به‌گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی؛ رضا اردکانیان وزیر نیرو که صبح امروز به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، خط انهر-ارومیه گازی با خط طول هفت کیلومتر، 28 دستگاه پایه‌های تلکسریی بتنی را با اعتبار هشت میلیارد تومان و با هدف تامین برق شهر ارومیه را افتتاح کرد.
وی همچنین خط تغذیه خان تختی نیز در شهرستان سلماس را با طول خط 2.5 کیلومتر دو مداره و اعتبار دو میلیارد تومان و با هدف تامین برق این شهر را به بهره‌برداری رساند.
همچنین در این سفر، خط 230 کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه نیز به منظور برق‌داری و بهره‌برداری از خط انتقال مابین نیروگاه ارومیه و نیروگاه سهند با 9.5 میلیارد تومان اعتبار با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
 فاز اول توسعه بخش 400 کیلوولت پست نیروگاه ارومیه شامل برق‌داری 400.132 کیلوولت به ظرفیت 315 مگاولت آمپر با 125 میلیارد تومان هزینه در جهت تقویت شبکه انتقال و همچنین انتقال بخش توسعه این نیروگاه از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این سفر است.
در سفر وزیر نیرو به استان، همچنین نیروگاه مقیاس کوچک 8.6 مگاواتی شهرستان ارومیه با 30 میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین برق شهرک صنعتی فاز سه ارومیه افتتاح و 6 طرح فوق توزیع و انتقال برق آذربایجان غربی با سرمایه‌گذاری 3502.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان