کتابسرای تخصصی دفاع مقدس در قزوین افتتاح شد

کتابسرای تخصصی دفاع مقدس قزوین در بخش‌های تحلیل جنگ، خاطرات شهدا، کودک و شعر و داستان در قزوین افتتاح شد.

کتابسرای تخصصی دفاع مقدس در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  کتابسرای تخصصی دفاع مقدس استان قزوین در بخش های تحلیل جنگ، خاطرات شهدا و ایثارگران، کودک، شعر و داستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان؛ سرهنگ محمد برین معاون اجرایی سپاه استان قزوین و محمد رجبی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان قزوین در محل معراج الشهدای استان به بهره برداری رسید.
فاطمه محمد بیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در بازدید از این کتابسرا با اشاره به اهمیت نشر و ترویج مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از درخشان ترین صفحات تاریخ جهموری اسلامی است که با رشادت جوانان انقلابی و متدین ما شکل گرفته است از این رو باید تلاش کنیم تا خاطرات این روزهای بی نظیر و آرمانها و اهداف والای دلاورمردان دفاع مقدس را در قالب کتابها و محصولات فرهنگی مناسب به نسل جوان منتقل کنیم.
محمدبیگی اظهار کرد: در سال های گذشته تلاش های خوبی از سوی رزمندگان، جانبازان و بازماندگان دفاع مقدس صورت گرفته است و با همراهی نویسندگان و مولفین بخش های از این روایات به زبان شیرین در قالب کتب شعر، داستان و رمان به تصویر کشیده شده است.
او خاطرنشان کرد: روایتگری از روزهای دفاع مقدس در کنار حفظ دارایی های معنوی ما میتواند موجب آشنایی بیشتر نسل جوان ما با مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس باشد و از این رو لازم است تا به منظور توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از فعالین این حوزه حمایت کنیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین بیان کرد: اگر می خواهیم روزهای درخشان دفاع مقدس در تاریخ ما ماندگار شود نیازمند این هستیم که توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد و نویسندگان و مولفین این حوزه بتوانند تولیدات بیشتری از آن ایام در اختیار نسل های بعد از ما قرار دهند.
این مقام مسئول در پایان با بازدید از بخش های مختلف این کتابسرا تصریح کرد: اداره کل کتابخانه ها آمادگی اجرای برنامه های مشترک در حوزه های نظیر معرفی ؛ نقد و بررسی و نشست های تخصصی کتاب در راستای بازنمون محتوای غنی تولید شده در حوزه دفاع مقدس به مخاطبان و علاقمندان را دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان