معرفی انواع قیچی آرایشگری و کاربرد آن ها

قیچی های آرایشگری بسیار زیاد می باشد که هر کدوم مزایا و معایب خاصی دارند که در این مقاله شما را با انواع قیچی آرایشگری آشنا خواهیم کرد.

معرفی انواع قیچی آرایشگری و کاربرد آن ها

ابزار کار یک آرایشگر انواع قیچی آرایشگری می باشد که در واقع طراحی، رنگ، مدل و انواع مختلفی دارند تجربه نشان می دهد با یک قیچی با کیفیت پایین نمی توان مدل موی مناسبی به وجود آورد و در صورتی که قیچی کند باشد و یا تیغه های آن مشکل داشته باشند، حتی می تواند باعث دو شاخه شدن موها و به وجود آمدن موخوره روی آن ها شوند بنابراین باید از قیچی با کیفیت بالا استفاده کرد.

انواع قیچی آرایشگری

قیچی انواعی مختلفی دارد که یک آرایشگر می تواند با قیچی مناسب سبک های مختلفی را به وجود آورد و یا تغییرات کوچکی در موها بدهد و آن ها را مرتب کند.

قیچی آرایشگری ژاپنی

این نوع قیچی، کوتاهی مو را دقیق و لذت بخش می کند علاوه بر این تیغه های آن به صورت دست ساز آماده شده و لبه تیز آن ها کوتاهی موها را ساده تر می کند، این قیچی مناسب دست راست ها می باشد و طول آن 5/17 سانتیمتر است و در بسته آن 1 قیچی، 1 قیچی پیتاژ، یک پارچه تمیز و یک کیف وجود دارد. معایب آن این است که کمی سنگین است.

انواع قیچی

قیچی آرایشگری کوتاهی مو TSUBAME 5.5 6.0

این نوع قیچی آرایشگری که بسیار حرفه ای می باشد و مو ها را به صورت زیبا کوتاه می کند و به دلیل داشتن تیغه های سخت و هلالی و همچنین دسته های ارگانومیک دست را خسته نمی کند. این قیچی کوچک است و به خصوص انگشت شصت را اذیت می کند این قیچی برای هنرجویان آرایشگری و حتی مصرف خانگی بسیار مناسب است و دسته های آن قابل تنظیم می باشد و در بسته بندی آن 1 قیچی 13 سانتی، 1 قیچی 15 سانتی، 1 قیچی پیتاژ و تیغ وجود دارد این قیچی کیفیت بالایی دارد و از فولاد ژاپنی 420 ساخته می شود.

انواع قیچی آرایشگری

ست قیچی آرایشگری KYG

این قیچی از کبالت ژاپنی و فولاد ساخته شده است و در دمای 440 آب دیده اند علاوه بر این قیچی حرفه ای آرایشگری KYG باعث ایجاد موخوره روی مو نمی شود و موها را به طور دقیق کوتاه می کند این قیچی به دلیل تیز بودن مخصوص استفاده حرفه ای در آرایشگاه می باشد و همین امر باعث می شود سرعت کوتاهی مو نیز بالا رود و دارای صفحه های الکترودی است و تکنولوژی سرد شدن را دارد کیف آن حاوی 1 قیچی معمولی، 1 قیچی پیتاژ و یک شانه است و همچنین سختی آن 62HRC است که بسیار ماندگار است.

انواع قیچی های کوتاهی مو

قیچی حرفه ای آرایشگری SMITH CHU

این قیچی یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری می باشد که برای مدل مو های ظریف و دقیق طراحی شده است این قیچی به دلیل ضد آب بودن برای مصرف خانگی و حرفه ای مناسب می باشد این قیچی از فولاد ساخته شده و طول آن 13 سانتی متر است کیفیت این قیچی چرمی است و دارای رنگ زیبایی می باشد و همچنین قیمت مناسبی دارد از معایب این قیچی این است که فاصله تیغی های آن کم است.

قیچی آرایشگری

قیچی آرایشگری حرفه ای UTOPIA

 این قیچی یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری می باشد که تیغه های این قیچی صددرصد فولادی هستند و کیفیت بالایی دارند طول قیچی 16 تا 17 سانتی متر و تیغه های آن 10 تا 11 سانتیمتر هستند این قیچی با گرم شدن سختی آن تا 53-54 می رسد و همین امر باعث شده است که قیچی ماندگاری بالایی داشته باشد این قیچی بسیار تیز است و دسته های آن به گونه ای طراحی شده اند که دست لیز نخورد از معایب آن می توان به این مورد اشاره کرد که سوراخ انگشت آن کوچک است.

انواع قیچی آرایشگری

 سِت قیچی آرایشگری کوتاهی و قیچی پیتاژ ELFINA

این قیچی برای حالت و حجم دادن به مو ها استفاده می شود و چون با فولاد ساخته می شود ماندگاری طولانی دارد و در دورنگ صورتی و آبی وجود دارد و بسیار زیبا هستند و طول آن 15 سانتی متر است، از معایب این قیچی می توان به این اشاره کرد که سوراخ های محل انگشت ها کوچک است.

قیچی کوتاهی مو

 قیچی آرایشگری حرفه ای CHIMOCEE

یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری این قیچی می باشد که تیغه های این قیچی از فولاد ژاپنی ساخته شده است و طول آن 16 سانتی متر است این قیچی به دلیل اینکه طراحی مناسبی دارد بسیار پر طرفدار است و از خستگی دست جلوگیری می کند، همچنین برای مصرف حرفه ای در آرایشگاه ها طراحی شده است برای کوتاهی موهای خیس یا خشک می توان از آن استفاده کرد علاوه بر این کمپانی سازنده آن گارانتی 100% تضمین رضایت برای قیچی در نظر گرفته است. از معایب آن این است که سوراخ شصت آن کوچک است.

قیچی آرایشگری

 قیچی حرفه ای آرایشگری با تیغه های قابل تنظیم

 این قیچی یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری می باشد طول این قیچی 16 سانتی متر و طول تیغه آن 6 سانتی متر است طراحی این قیچی به گونه ای که با کمترین حرکت موها را کوتاه می کند و تیغه های این قیچی از فولاد با کیفیت ژاپنی ساخته شده است این قیچی دوام بالا و قیمت مناسبی دارد.

مدل های قیچی آرایشگری

قیچی آرایشگری حرفه ای با تیغه های قابل تنظیم EQUINOX

این قیچی یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری می باشد که برای حجم دادن به موها در سالن های آرایشگری کاربرد دارد این قیچی تیغه های تیزی دارد و تیغه های آن قابل تنظیم می باشد کار با آن حتی با دست های کوچک هم ساده است با این قیچی مول مویی یک دست و زیبا به دست می آید.

قیچی آرایشگری

قیچی آرایشگری حرفه ای 16 سانتیمتری SHEARGURU

این قیچی یکی دیگر از انواع قیچی آرایشگری می باشد که  نسبت به قیچی های دیگر دارای تیغه های بزرگ تر است و تیغه های قابل تنظیم محصول کار با آن را ساده تر می کند. این قیچی وسیله ای لوکس بوده و دوام بالایی دارد و حتی موهای پرپشت را کاملا یک دست و روان کوتاه می کند و تیغه ها به سادگی تیز می شوند.

انواع مدل های قیچی

 

امیدواریم توانسته باشیم شما را با انواع قیچی آرایشگری آشنا کرده باشیم و با شناخت قیچی ها مو های خود را به شیوه زیبایی کوتاه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان