طرح راه‌اندازی خانه‌های کار و فرهنگ روستایی در مومن‌آباد برنامه‌ریزی می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: برای اولین بار طرح راه‌اندازی خانه‌های کار و فرهنگ روستایی در مومن‌آباد برنامه‌ریزی می‌شود.

طرح راه‌اندازی خانه‌های کار و فرهنگ روستایی در مومن‌آباد برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمد طاهریان در نشستی با علی فیض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: در اجرای این طرح علاوه بر پتانسیل‌های روستا بایستی به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی توجه شود.
وی با اشاره به این مطلب که طرح راه‌اندازی خانه‌های کار و فرهنگ روستایی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه، شورای اسلامی و دهیاری روستای مومن‌آباد و مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی این روستا برای اولین بار در استان سمنان برنامه‌ریزی می‌شود گفت: بر اساس اینکه زهرا مومن‌آبادی، مسئول کتابخانه شیخ محمود مزدقانی چند سال متوالی در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور موفق به کسب مقام شده است این طرح در این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.
طاهریان تصریح کرد: بر اساس این طرح از طریق توانمندسازی، برنامه‌ریزی مشارکتی و اقدامات حمایتی با محوریت فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مجموعه‌ای از کسب‌وکارهای روستایی به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در مرحله اول در 50 روستای کشور به صورت آزمایشی شکل می‌گیرد.
در ادامه علی فیض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه گفت: امیدواریم با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، کتابخانه عمومی روستای مومن‌آباد و حمایت مسئولان شهرستان این طرح را با موفقیت در روستای مومن‌آباد اجرا کنیم.
لازم به ذکر است: در این نشست نسرین قلی بیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و زهرا مومن‌آبادی، مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی حضور داشتند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان