رسیدگی به پرونده های مالیاتی بر مبنای مدارک و مستندات است

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده های مالیاتی بر مبنای مدارک و مستندات انجام می شود.

رسیدگی به پرونده های مالیاتی بر مبنای مدارک و مستندات است

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان بهروز مهدلو در دیدار با جمعی از فعالین صنایع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی جز سیاست های سازمان امور مالیاتی است، اظهار داشت: بر این مبنا با افرادی که به هر نحو قصد دارند با پنهان کاری و یا اظهارات نادرست از پرداخت مالیات فرار کنند، برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری فرارهای مالیاتی برای حمایت از بخش تولید است، ابراز داشت: استان اصفهان بیش از 10 هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که دید ما به همه این واحدها طبق قانون و به صورت حمایتی از آنهاست.

تلاش ممیزان برای شناسایی دلالان

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه ممیزان این سازمان به طور جدی برای شناسایی دلالان در حال تلاش هستند، تصریح کرد: این افراد بدون پرداخت مالیات درآمدهای هنگفتی دارند و بر این مبنا شناسایی آنها و اخذ مالیات یکی از اولویت های سازمان امور مالیاتی است.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل با تولید کننده همیشه سرلوحه تصمیمات ما بوده است، خاطرنشان کرد: در این زمان که تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه مردم ایران به شدت زیاد شده است سازمان امور مالیاتی برای رونق و جهش تولید در کشور با تولیدکنندگان یک تعامل و همکاری سازنده ای دارد.

مهدلو با اشاره به اینکه در سال 98 بیش از 840 میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان کاشان پرداخت شد، بیان داشت: این در حالی بود که در سال 95 مبلغ پرداختی به این سازمان ها و نهادها 410 میلیارد ریال بود.

کمبود نیرو، مهمترین مشکلات سازمان امور مالیاتی استان اصفهان

وی یکی از مهمترین مشکلات سازمان امور مالیاتی استان اصفهان را کمبود نیرو دانست و افزود: حدود 200 نفر از کارکنان این سازمان بازنشسته شده اند و هیچ نیرویی جایگزین آنها نشده است و به همین دلیل فشار مضاعفی به همکاران ما در این سازمان وارد شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه در کاشان بیش از 14 هزار اظهار نامه اشخاص حقیقی و یک هزار و 200 اظهارنامه اشخاص حقوقی تکمیل شده است، تاکید کرد: مبنای رسیدگی ممیزان مالیاتی بر اساس اظهارات مودی است و رسیدگی بر پرونده های مالیاتی بر مبنای مدارک و مستندات است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان