افزایش حجم بسته اینترنت مدارس استان سمنان از ۳۰ به ۷۰ گیگا بایت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از آغاز فاز سوم اتصال مدارس جدید و جامانده از طرح اتصال مدارس دولتی به شبکه ملی اطلاعات و افزایش حجم بسته اینترنت این مدارس از ۳۰ به ۷۰ گیگابایت خبر داد.

افزایش حجم بسته اینترنت مدارس استان سمنان از 30 به 70 گیگا بایت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان ضمن اشاره به اینکه طرح اتصال مدارس دولتی برای تحقق ماده 69 برنامه پنجساله ششم توسعه صورت گرفت از اتصال مدارس جامانده از پروژه خبر داد و گفت: فاز سوم اتصال هم اکنون به اپراتورهای ایرانسل و مخابرات ابلاغ شد.

وی با اشاره به اتصال 601 مدرسه روستایی و شهری در فازهای قبلی، اظهار امیدواری کرد: مدارس ابلاغ شده در این فاز تا انتهای سال به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

حسن پور در ادامه گفت: امیدواریم با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه پوشش و با تلاش های کارشناسان این امر، مدارسی که در حال حاضر پوشش اینترنت ندارند (تعداد مدارس زیر 20 خانوار) نیز ، در آینده ای نزدیک به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به میزان حجم اینترنت مورد استفاده این مدارس گفت: حجم این بسته ها  از 30 گیگابایت در ماه به 70 گیگابایت افزایش یافت.

48 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان