ثبت‌نام داوطلبان انتخابات غیرحضوری انجام می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات به صورت غیرحضوری است و هر داوطلب از طریق تلفن همراه و نرم افزاری که ارائه می‌شود باید ثبت نام کند.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش رو داریم دو انتخاب پر حجم، سنگین و اثرگذار ریاست جمهوری و شوراها است.

او گفت: انتخاب ریاست جمهوری در عرصه بین المللی اقتدار ما را بالا خواهد برد و انتخابات شوراها در حوزه محلی برای عمران و آبادانی حائز اهمیت است.

حبیبی در ادامه خاطرنشان کرد: آن چیزی که حائز اهمیت بوده و مطالبه مقام معظم رهبری می باشد مشارکت است. طبق فرموده ایشان در دیدار برخط با مردم تبریز اول به مشارکت و دوم به انتخاب اصلح تاکید داشتند.

او افزود: تمام تلاش ما بر این است که شاهد مشارکت حداکثری باشیم اگرچه انتخابات بین نخبگان چهره های سیاسی در حال گردش می باشد و هنوز تنور انتخابات در بین مردم و اقشار مختلف روشن نشده اما انتظار می رود که این روند آغاز و بهتر شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: انتخابات 1400 تحت تاثیر شرایط کرونایی می باشد و قطعا در شرایط کرونایی سلامت مردم برای ما حائز اهمیت است و در همین راستا با محوریت سلامت مردم تصمیماتی گرفته شده است تا مشکلی در روند انتخابات رخ ندهد.

این مقام مسئول در تشریح فعالیت های انتخاباتی اظهار کرد: ثبت نام ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و هر داوطلب از طریق تلفن همراه و نرم افزاری که ارائه می شود باید ثبت نام کند.

معاون استاندار در خصوص اقدامات روز اخذ رای خاطرنشان کرد: اولا تعداد شعبات اخذ رای را افزایش دادیم و به 10 تا 15درصد به تناسب شهرستان ها شعبات را افزایش داده ایم و در این راستا صندوق ها و شعباتی که در مناطقی که بیش از هزار رای در دوره های گذشته را داشتند شناسایی کرده و برای کاهش تجمع شعبات بیشتری را در این مناطق پیش بینی کردیم تا تجمع و ازدحامی برای اخذ رای نداشته باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت آب و هوایی در 28 خرداد ماه مناسب است پیش بینی بر این است که انتخابات در فضای باز و رعایت فاصله گذاری برگزار شود.

حبیبی ادامه داد: هم در ثبت نام و هم در روز رای گیری اقداماتی در راستای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: از 20اسفند ثبت نام از داوطلبین شورای شهرها و 16 فروردین هم ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای روستاها آغاز می شود و مقدمات این امر فراهم شده است. بخشداران و فرمانداران ما در حال برنامه ریزی و آماده سازی مراحل اولیه انتخابات هستند و هیات عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا که 3نفر اصلی از نمایندگان مجلس باشند انتخاب شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تمهیدات لازم برای یک انتخابات باشکوه با مشارکت بالا و در سلامت کامل فراهم شده است،امیدواریم با حضور حداکثری مردم یک انتخابات کم نظیر در 1400 رقم بخورد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان