گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با حسین معززی‌نیا درباره مستند جنجالی آقا مرتضی

عبدالجواد موسوی، سردبیر خبرگزاری خبرآنلاین، در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با حسین معززی‌نیا، به بررسی و تحلیل مستند پُرحاشیه «آقامرتضی» خواهد پرداخت.

گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با حسین معززی‌نیا درباره مستند جنجالی آقا مرتضی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش برنامه «آقامرتضی» از شبکه سه سیما که تولید موسسه اوج است، حواشی بسیاری را برانگیخت. این مستند که روایتی از زندگی مرتضی آوینی است، انتقاد مریم امینی، همسر آن نویسنده، فیلمساز و متفکرِ شهید را به دنبال داشت.

همچنین، بسیاری از پژوهشگران و سینماگران کشورمان از جمله کیومرث پوراحمد و حسین معززی‌نیا، به سوء استفاده از راش‌های فیلم‌های‌شان درباره سید شهیدان اهل قلم، در این مستند شبکه سه، اعتراض کردند. 

در این بین، مدیر شبکه سه، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «آقامرتضی» نه تنها به انتقادها و اعتراض‌ها توجهی نکردند، بلکه از روایت شخصی خود از زندگی مرتضی آوینی، سرک کشیدن در زندگی خصوصی او و خانواده‌اش و استفاده بدون اجازه و ناقص از آثار و پژوهش‌های دیگر هنرمندان در مستند خود، دفاع کردند.

برای بررسی و تحلیل دقیق‌تر پروژه ساخت و پخش برنامه «آقامرتضی» از شبکه سه، عبدالجواد موسوی، در صفحه اینستاگرام خبرآنلاین، با حسین معززی‌نیا به گفت‌وگو خواهد نشست.

علاقه‌مندان، می‌توانند ساعت 18 روز سه‌شنبه 24 فروردین، بیننده این گفت‌وگوی زنده در صفحه اینستاگرام خبرگزاری خبرآنلاین به نشانی https://www.instagram.com/khabaronlinee/ باشند.

کاربران گرامی خبرآنلاین همچنین می‌توانند زیر این مطلب، پرسش یا نظر خود را بنویسند تا در گفت‌وگوی زنده با حسین معززی‌نیا مطرح شود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان