۶ ماه تا یک سال حبس برای مخدوش‌کنندگان پلاک

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می‌کنند، گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یک‌سال را برای متخلفان در پی دارد.

به گزارش تابناک به نقل ا پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید ابوالفضل موسوی‌پور" افزود: طرح تشدید برخورد با تردد‌های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه‌ها به ویژه در این 6 روز تعطیلی، دوربین‌ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده بیماری کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران خودداری کنند. همچنین تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت 22 موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، همه ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، تالار‌های مطالعه کتابخانه ملی ایران، سالن‌های سینما و تئاتر، بازار تهران و اصناف در استان‌های تهران و البرز از 29 تیرماه تا سوم مرداد ماه به مدت 6 روز تعطیل است که از این میزان، سه روز تعطیلات ناشی از کرونا و سه روز دیگر نیز، تعطیلات رسمی و پایان هفته خواهد بود.

اعمال محدودیت‌های پلیس راه نیز از ساعت 18 روز 28 تیر آغاز و تا 7 صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد؛ همه مجوز‌هایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده‌اند لغو و تردد ممنوع است.
طرح منع تردد شبانه در معابر پایتخت از ساعت 22 تا 3 بامداد اجرا می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان