آخرین وضعیت امنیتی استان اصفهان

با همدلی و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی، قضایی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شرایط خوبی در سطح شهر اصفهان وجود دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفتگو با شبکه خبر گفت: از کشاورزان و مردم شریف استان اصفهان تشکر می‌کنم که با هوشمندی صف خودشان را از فرصت طلب‌ها جدا کردند و کمک کردند تا ماموران امنیتی آرامش را به دشهر بازگردانند.

سردار میرحیدری افزود: باتوجه به سنگ پرانی و استفاده از مواد منفجره و تفنگ ساچمه ای، توسط آشوبگران و افراد فرصت طلب علیه مردم و نیرو‌های قضایی و امنیتی، تعدادی از همکاران مجروح شدند و همچنین مردم نیز جراحت‌های سطحی برداشتند.

وی با بیان اینکه یکی از نیرو‌های امنیتی با 5 ضربه چاقو مجروح و زخمی شد که به دنبال آن به اتاق عمل منتقل شد افزود: عمل جراحی این نیروی امنیتی به مدت 3ساعت به طول انجامید که هم اکنون حال عمومی او رو به بهبودی و تحت نظر پزشک است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خوشبختانه موفق شدیم یک دستگاه تفنگ وینچستر و یک کلت در منطقه شمالی شهر را کشف و ضبط کنیم.

سردار میرحیدری به وقایع امروز اشاره کرد و گفت: بعد از صدور بیانیه نمایندگان کشاورزان و میراب‌ها مبنی بر اعلام پایان تحصن در پل خواجو و رودخانه زاینده رود افراد فرصت طلب جایگزین آنها شدند و علیرغم هشدار پلیس و خویشتن داری با آنها خود این افراد اقدام به آتش زدن چادر‌ها کردند.

وی ادامه داد: دامنه این اتفاق فقط در همین محدوده بود، هوشمندی مردم و تلاش نیروی انتظامی و مامورین امنیتی این اجازه را به آشوبگران نداد که آشوب را به سایر نقاط برسانند.

سردار میرحیدری اضافه کرد: اموال عمومی از جمله تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های رانندگی و حتی خودرو‌های مردم نیز شکسته شد که باتوجه به اسناد با متخلفان برخورد خواهیم کرد؛ هنوز جمع بندی درخصوص بازداشتی‌ها نداشتیم، اما روز آینده نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی آمار بازداشتی‌ها را اعلام خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان