بلک فرایدی با دیجی‌پی

در جشنواره تخفیف‌های آتشین دیجی‌کالا، پول خریدتان را بعدا پرداخت کنید

در بلک فرایدی امسال، دیجی‌پی تا ۹ آذر، به مشتری‌های دیجی‌کالا اعتبار BNPL اختصاص می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند به اندازه مبلغ اعتبار، خرید کنند و پول خریدشان را بعدا بپردازند!

در جشنواره تخفیف‌های آتشین دیجی‌کالا، پول خریدتان را بعدا پرداخت کنید

BNPL چیست؟

الان بخرید و بعدا پرداخت کنید (buy now, pay later)، که با سرواژه BNPL شناخته می‌شود، سرویس جذابی است که به مصرف‌کننده‌ها امکان می‌دهد خریدشان را انجام بدهند و هزینه‌اش را بعدا بپردازند.

این طرح از نوادگان خرید اقساطی به حساب می‌آید و سال‌هاست شرکت‌های زیادی در سرتاسر دنیا، آن را ارائه می‌کنند. طی سال‌های اخیر، طرف‌داران زیادی هم در ایران پیدا کرده است. دیجی‌پی یکی از بازیگران این حوزه است که امکان خرید اعتباری با بازپرداخت یک ماه بعد از دیجی‌کالا را برای کاربران فراهم می‌کند.

با استفاده از این سرویس، می‌توانید خریدتان را همین امروز از دیجی‌کالا انجام دهید و پولش را یک ماه دیگر بپردازید. به هیچ ضامن یا چکی هم نیاز نیست و اعتبار موردنظر فقط بر اساس امتیاز اعتباری متقاضی به او داده می‌شود.

در جشنواره ویژه بلک‌فرایدی امسال، شما می‌توانید در صفحه‌ای که برای خرید اعتباری BNPL از دیجی‌کالا طراحی شده است، مراحل ثبت‌نام را انجام دهید و علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف ویژه این جشنواره، کالا یا کالاهای مورد نظرتان را بدون پرداخت پول و اعتباری تهیه کنید و هزینه آن را یک ماه بعد بپردازید. برای سنجش اعتبار، شماره موبایل، کد ملی و شماره شناسنامه شما مطابقت داده می‌شود. بنابراین دقت کنید که شماره موبایل حساب‌تان در دیجی‌کالا به نام خودتان باشد و در ضمن در سیستم بانک مرکزی، سابقه بدحسابی نداشته باشید.

بعد از فعال‌سازی BNPL در دیجی‌پی، مثل همیشه از دیجی‌کالا خرید می‌کنید و هنگام پرداخت روش پرداخت اقساطی را انتخاب می‌کنید.

BNPL دیجی‌پی در بلک فرایدی

دیجی‌پی به‌مناسبت بلک فرایدی (‌Black Friday) دیجی‌کالا، از تا 9 آذر، هر روز تعداد مشخصی اعتبار خرید BNPL به مشتریان این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از این اعتبار، از فروشگاه دیجی‌کالا، خرید و هزینه آن را یک ماه بعد پرداخت کنید!

در این پیشنهاد علاوه بر آن‌که پول خریدتان را بعدا پرداخت می‌کنید، از تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی‌کالا به‌مناسبت بلک فرایدی که از هیجان‌انگیزترین دوره‌های تخفیف در طول سال است، استفاده خواهید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان