چرا اسباب بازی برای رشد کودک مهم است؟

اسباب بازی و بازی کردن با آن ها برای کودکان بسیار مهم می باشد.  کودکان بیشترین میزان ساعت های بیداری خود را مشغول فعالیت و بازی هستند، از بازی کردن لذت می برند و این زمان را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا اسباب بازی برای رشد کودک مهم است؟

اسباب بازی و بازی کردن با آن ها برای کودکان بسیار مهم می باشد.  کودکان بیشترین میزان ساعت های بیداری خود را مشغول فعالیت و بازی هستند، از بازی کردن لذت می برند و این زمان را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 فواید خرید اسباب بازی

یادگیری از طریق بازی بر رشد کودک تاثیرگزار است. و یکی از بهترین راه هایی که خانواده  برای رشد کودک به آن ها کمک می کند خرید اسباب بازی می باشد.

اگر فکر می کنید، خرید اسباب بازی برای کودکانتان تنها پول خرج کردن می باشد و هیچ نقشی در تربیت و رشد مهارت های کودک ندارد، ما برای عدم تایید این مطلب اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید و از مطالبی که ارائه می شود استفاده نمایید.

 

تقویت رشد کودک

اسباب بازی هایی که در بازار و یا سایت ها وجود دارند، مخصوص سن و سال های متفاوت می باشد.  یکی از نکات مهمی که باید در هنگام خرید اسباب بازی به آن توجه کنید متناسب بودن رده سنی اسباب بازی با سن کودک است، که این مسئله در تقویت رشد کودک به میزان قابل توجهی تاثیر گذار است. به طور مثال خرید ماشین های سواری  و واکر برای کودکانی که در حال یادگیری راه رفتن هستند، مناسب می باشد.

 

 تقویت تفکر و تخیل کودک

به طور طبیعی اسباب بازی های مختلف تخیلات کودکان را تحریک و فعال تر می کند، و بازی با آن ها باعث تقویت تفکر کودک می شود.

 

یادگیری مهارت های زندگی

همه کودکان نقش بازی کردن را دوست دارند. خرید اسباب بازی برای کودکان باعث می شود در نقش های متفاوتی بازی کنند و در سناریوهای زندگی خود به اجرا در بیاورند. به طور مثال زمانی که به کودک خود پول میدهید میتواند نقش یک بانکدار را بازی کند و نحوه محاسبه و حساب و کتاب را یاد بگیرد.

 

 توسعه ارتباط های اجتماعی

کودکان اصولا دوست دارند با دوستان خود بازی کنند و اسباب بازی های خود را دراختیار آن ها قراردهند، که ارتباط اجتماعی آن ها افزایش می یابد. به همین دلیل بازی با اسباب بازی در رشد اجتماعی کودک تاثیر بسزایی دارد.

 

 تقویت مهارت های حرکتی

کودکان به دلیل رشد روزانه خود باید مهارت های حرکتی را گسترش و افزایش دهند. اسباب بازی های تعاملی باعث تسلط بر مهارت هماهنگی چشم و دست می شود و آنها را پرورش می دهد.

 

 دسته بندی اسباب بازی ها

  • اسباب بازی هایی مانند ماشین سواری کودک، سه چرخه، دوچرخه و... که برای رشد جسمانی و عضلانی کودک مفید هستند.
  • اسباب بازی های حسی که باعث تقویت حس لامسه، بویایی، چشایی و لامسه کودکان می شود، که شامل اسباب بازی های شن بازی، اسباب بازی های آبی و اسباب بازی های خمیر بازی می باشند.
  • اسباب بازی هایی که باعث خلاقیت و تقویت ذهن کودکان می شود مانند مداد رنگی، خشت، بازی های فکری و... می باشند.

 

 انواع ست ماشین بازی

· ست ماشین بازی راه سازی

 

یکی از پرطرفدارترین محصولات سایت بازیتو ماشین های راه سازی و خاک برداری برای پسرها می باشد. این نوع از محصول شامل 3 نوع از ماشین های راهسازی می باشد که در یک بسته بندی قرار گرفته است.

این نوع از بسته بندی شامل یک عدد میکسر، بیل و کامیون می باشد. ماشین های این محصول باطری خور نمی باشد، و قابلیت حرکت دادن با دست را دارند. از این ماشین ها می توان برای تزئین دکور منازل هم استفاده نمود.

کودک شما می تواند به راحتی ماشین های این نوع از محصول را در دست بگیرد و بازی کند، و خود را به مدت چندین ساعت با آن سرگرم کنند. جنس بدنه ماشین ها از پلاستیک مقاوم و مواد نو می باشد و برای رده سنی بعد از 2 سالگی گزینه بسیار خوبی برای انتخاب ماشین اسباب بازی می باشد.

 

· ست ماشین بازی فلزی

ست ماشین بازی فلزی از چند نوع ماشین کوچک با بدنه فلز ساخته شده است. فلز به کار رفته شده در این نوع از ماشین ها فلز ریخته گری سبک شده می باشد که در واقع برای ساخت اسباب بازی ها از آن استفاده می کنند، و مقاومت بسیار بالایی دارند.

  لاستیک، شاسی و دیگر وسایل جانبی این نوع از محصول از پلاستیک با کیفیت تولید شده است.

این نوع از ماشین ها در یک بسته بندی مقوایی قرار دارند که با توجه به تعداد و ابعاد آن ها، با یک دیگر متفاوت می باشد.  ست ماشین بازی فلزی مناسب برای هدیه دادن به کودکان باشد که کودک بر روی فرش و یا پارکینگ منزل هم می تواند با آن بازی کند.

 

فواید استفاده از ست ماشین بازی

  • شناخت انواع مختلف ماشین ها و آشنایی با رنگ ها
  • هماهنگی بین چشم و دست کودکان
  • امکان بازی به صورت گروهی
  • امکان بازی های مسابقه ای 

 

 خرید لگو

یکی از سرگرمی هایی که بر روی خلاقیت کودکان شما بسیار تاثیر گذار است اسباب بازی های ساختنی است. در بین این نوع از اسباب بازی ها لگو بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

خرید لگو علاوه بر پروش خلاقیت و مهارت کودکان صبر، حوصله، ساختن و نقشه خواندن را به کودکان می آموزد.

شما عزیزان می توانید پس از انتخاب لگوی مورد نظر خود و یا فرزند دلبندتان از سایت بازیتو به صورت آنلاین سفارشات خود را انجام دهید. و بنابر مسافت شما تا چند روز بعد از سفارش محصول به دست شما خواهد رسید.

ثبت خرید لگو در تهران برای همشریان عزیز و مناطق نزدیک این استان در مدت زمان کمتری به دست مشتری خواهد رسید.

والدین عزیز و کودکان دوست داشتنی سایت بازیتو علاوه بر فروش محصولات انواع اسباب بازی ها از جمله ست ماشین بازی خرید لگو و... مانند یک مکان آموزشی در فضای مجازی و به صورت آنلاین بچه را سرگرم بازی خواهد نمود.

تعدا بازی ها و اسباب بازی ها در سایت بازیتو نامحدود بوده و مناسب رده های سنی مختلف برای دختران و پسران می باشد.

در این مقاله فواید خرید اسباب بازی از جمله ست ماشین بازی و خرید لگو برای شما عزیزان ارائه گردید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما پدر و مادر های عزیز قرار داده باشیم. می‌توانید با مراجعه به سایب بازیتو انواع مختلف اسباب بازی ها را سفارش دهید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان