موشک‌های پوتین رو به اتمام است

رئیس ستاد دفاع انگلیس گفت موشک‌های پوتین رو به اتمام بوده و در روسیه فشار باورنکردنی برای دستیابی به نتایج دلخواه در جنگ روی افسران ارشد است.

موشک‌های پوتین رو به اتمام است

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیلی میل، دریاسالار «سر تونی راداکین» در مصاحبه با میز خبری TalkTV پس از گذشت 10 هفته و عدم گرفتن نتایج دلخواه، موشک‌های پوتین رو به اتمام بوده و ژنرال‌های کرملین از ترس پاکسازی به دلیل تهاجم نافرجام تلاش دارند یکدیگر را سرزنش کنند.

به همین خاطر به گفته وی، روسیه در حال راه انداختن یک جنگ لجستیکی است تا بتواند نیروها و مهمات لازم را تامین کند.

دریاسالار راداکین افزود پوتین واقعا به دردسر افتاده است زیرا میزان هزینه جنگ و سختی مبارزه با اوکراینی‌ها با آنچه وی در 24 فوریه خیال می‌کرد، تفاوت زیادی دارد.

به گفته وی نیروهای مسلح روسیه تاثیر شدیدی از جنگ دریافت کرده و دست کم 25 درصد از نیروهای روس به دلیل کشته شدن و یا آسیب به گروه‌های تاکتیکی آنها، عملا از چرخه نظامی بیرون شده‌اند.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس در جریان بازدید از فنلاند گفت ژنرال‌های روسی به دلیل شکست در تضمین پیروزی در اوکراین انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه می‌روند.

به گفته وزیر دفاع انگلیس، افسران ارشد روسیه قربانی حمله نافرجام پوتین شده و اکنون یکدیگر را مشوول فاجعه می‌دانند چراکه واهمه دارند در صورت تبدیل به باتلاق عقب نشینی، پاکسازی از نوع پوتین دامنگیرشان شود.

از بن والاس پرسیده شد آیا ژنرال والری گراسیموف رئیس ستاد کل روسیه که ماه پیش به خط مقدم فرستاده شد مرد پاییزی {سرزنش فردی که مقصر نیست} خواهد بود؟

وی پاسخ داد همه ژنرال‌ها در قلمرو پاییز هستند و هیچ یک از نزدیکان پوتین وجود ندارد که به وی توصیه کرده باشد که از برنامه‌هایش برای تصرف اوکراین دست بردارد و باتلاق آنها می‌تواند در صورت شکست دوباره مانند شمال کی یف، به شکست بعدی تبدیل شود.

5656

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان