۵ مدل از بهترین شامپوهای بدون سولفات سال ۱۴۰۱

شامپو بی سولفات به دلیل نداشتن این ماده به عنوان یک گزینه بی خطر موهای انسان است و اصلاً ترکیبات مضر برای مو ندارد و باعث حفظ درخشندگی و طراوت موها می‌شود.

امروزه شامپوهای بدون سولفات ایرانی زیادی در دنیا وجود دارند که در واقع سولفات یک مواد شیمیایی محسوب می‌شوند و در بیشتر تولیدات و شوینده‌ها باعث ایجاد کف و از بین برنده چربی‌ها هستند. شامپوهای بدون سولفات معمولاً کمتر از شامپوهای عادی کف می‌کنند. سولفات‌ها حتی باعث ایجاد خشکی پوست سر و موها می‌شود و آنها را دچار التهاب می‌کند. این شامپوها بی ضرر است و برای افرادی با موهای فر و خشک و کراتین و رنگ شده بکار می‌رود.

امروزه بهره‌مندی از شامپو بدون سولفات روش کاملاً جدیدی برای حفاظت از موهای سر است. شامپو بی سولفات به دلیل نداشتن این ماده به عنوان یک گزینه بی خطر موهای انسان است و اصلاً ترکیبات مضر برای مو ندارد و باعث حفظ درخشندگی و طراوت موها می‌شود. شامپوها باعث رشد و حفظ طبیعی رطوبت مو شده و از ایجاد خارش و موخوره و التهاب جلوگیری می‌کند. خشکی مو بعد از حمام و شکنندگی جلوگیری می‌کند. ماندگاری رنگ مو در نتیجه استفاده از شامپو بدون سولفات بیشتر می‌شود.

شامپو بدون سولفات

حتی برای جلوگیری از سوزش چشمان نیز می‌توانید از شامپو بدون سولفات استفاده نمایید. مو در حالت عادی نیاز به کمی چربی و رطوبت داشته که باید سالم بمانند. اگر از شامپو حاوی سولفات استفاده نمایید، رطوبت و چربی باعث جلوگیری از اگزما روی پوست نیز می‌شود.

تا اینجا شما با مزیت‌های شامپوهای بدون سولفات آشنا شده‌اید و در ادامه شما را با 5 تا از بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی در سال 1401 آشنا خواهیم کرد.

1. شامپو بدون سولفات ماکادمیا(موهای رنگ شده)

شامپو بدون سولفات ماکادمیا

این شامپو به دلیل عدم وجود سولفات در ترکیبات آن برای موهای کراتین شده هم بسیار مناسب می باشد
وجود سولفات در شامپوها باعث کمک به ترکیب مواد پاک کننده با آب میشود و شامپو روی موهای شما کف میکند وحالت فومی پیدا میکند
اما همین سولفات ها در مقیاس زیاد و استفاده مکرر باعث حذف چربی طبیعی مو و برخی مضرات دیگر میشود

2. شامپو بدون سولفات ماکادمیا(موهای آسیب دیده)

شامپو بدون سولفات

این ترکیب می تواند موهای مرده را زنده کرده و باعث رشد موها شود. مناسب موهای آسیب دیده و خشک است و آبرسان و احیا کننده عمیق مو است

ماکادمیا حالت ابریشی در موها ایجاد میشود و موهایتان را براق و زیبا می کند با خرید شامپو

3. شامپو آرگان فاقد سولفات ایروس مدل ترمیم کننده آرگان حجم ۵۰۰ میل

شامپو آرگان بدون سولفات

شامپو آرگان فاقد سولفات ایروس مناسب انواع مو به خصوص موهای کراتین شده می باشد. روغن آرگان که به طلای مایع شهرت دارد از دانه های درختی به همین نام که در مراکش کشت می شود به دست می آید. این روغن بسیار با ارزش بوده و حاوی مقادیر بسیار بالایی از ویتامین ای و اسید های چرب می باشد و به علت دارا بودن همین مواد یکی از بهترین محصولات برای مرطوب کردن و تغذیه پوست و مو محسوب می شود

4.  شامپو بدون سولفات و پارابن مدل ویتامین سی آتام

شامپو سی آتام

شامپو بدون سولفات و پارابن مدل ویتامین سی آتام مناسب برای استفاده روزمره میباشد حس تازگی به مو های شما میدهد

از خواص ویتامین سی میتوان به جلوگیری از موخوره و خشکی مو و شوره سر میباشد و باعث تحریک رشد مو میشود

5. شامپو ضد شوره فاقد سولفات استم سل

ََشامپو استم سل

  • مناسب انواع مو
  • ضد شوره و تقویت‌کننده
  • ضد ریزش و آبرسان
  • کاهش دهنده چربی
  • فاقد سولفات

در پایان مقاله معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات رسیده‌ایم، امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد. البته باید خاطر نشان کنیم که علاوه بر این شامپوها، برخی دیگر از شامپوهای خارجی نیز در بازار وجود دارند که واقعاً تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ای دارند ولی ما به دلیل حمایت از تولیدات ملی سعی کرده‌ایم محصولات ایرانی را در این بخش معرفی کنیم. محصولات بدون سولفات شامل شامپوهای مصرفی امروزه بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.  توصیه می کنیم شامپوها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان