معرفی پیگمنت تراپی مو و روش های انجام آن

پیگمنت تراپی مو در واقع یکی از روش هایی می باشد که شما با استفاده از آن به مو های خود پیگمنت مصنوعی می دهید تا رنگ آن ها باز گردد و مو هایتان از سفیدی در بیاید.

معرفی پیگمنت تراپی مو و روش های انجام آن

با گذر زمان مو های شما ممکن است تغییر رنگ داده و به سفیدی گرایش پیدا کند. در واقع این سفیدی ها به دلیل از بین رفتن پیگمنت های مو با بالا رفتن سن ایجاد می شود و به اصطلاح ساده تر پیگمنت های مو می میرند و شما آن ها را به رنگ سفید مشاهده می کنید. پیگمنت تراپی مو را در ادامه برایتان بررسی می کنیم تا بتوانید از شر رنگ کردن های مکرر راحت شوید.

پیگمنت تراپی مو

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

پیگمنت تراپی مو و روش های آن

همانطور که گفته شد پیگمنت های مو منجربه رنگی شدن آن می شوند و زمانی که سن شما بالا تر می رود و یا تحت تاثیر یک سری از عوامل قرار می گیرید باز هم ممکن است این پیگمنت ها از بین بروند و مو های شما سفید شود. رنگ کردن مو ها ممکن است برای همه افراد میسر نباشد و مشکلات بسیاری برایشان ایجاد شود. در واقع همه جنس مو ها نمی تواند رنگ را به خوبی بپذیرد از این رو مشکلاتی برای فرد ایجاد می شود و ممکن است فردی به رنگ کردن مو حساسیت های شدیدی پیدا کند. در ادامه دو روش پیگمنت تراپی مو را برایتان بررسی می کنیم.

روش اول

باید ترکیبی که مورد نظر شما می باشد را با تناژ گرم تر از پایه هایی که انتخاب کرده اید را با کمی آب در حدی که فقط رنگ شما کمی نرم شود تا بتوانید آن را به مو های خود بزنید ترکیب نمایید. اگر دوست ندارید از آب استفاده کنید می توانید از اکسیدان سه صفر کمک بگیرید. با استفاده از یک برس رنگ این رنگی که آماده کرده اید را بر رو مو های خود بزنید و سعی کنید این کار را به صورت ضربه ای انجام دهید. به اندازه 15 الی 20 دقیقه صبر کنید و بعد رنگی که می خواهید را بر روی مو های خود بزنید.

روش های پیگمنت مو

روش دوم

در این روش باید از رنگ طلایی 5 و مقدار بسیار کمی از رنگ 7.66 استفاده کنید. این رنگ ها را بدون اکسیدان بر روی مو ها بزنید و 10 الی 15 دقیقه صبر کرده و بعد رنگ اصلی را بر روی مو ها بزنید. به یاد داشته باشید که نباید ترکیب اولیه را از روی مو ها بشویید و باید روی آن ها دوباره رنگ بزنید.

نکات مهم

  • برای پیگمنت تراپی مو می توانید تنها از یکی از روش ها استفاده کنید و استفاده از هر دو روش با هم تاثیری ندارد.
  • رنگ های تیره تا پایه 6 نیاز به رنگدانه ندارند و رنگ می گیرند و نیازی به پیگمنت رو روش های آن ندارید.
  • از این روش ها به صورت روتین استفاده نمی شود.
  • افرادی که دارای مو های سفید هستند، افرادی که مو های دکلره شده دارند و افرادی که مو های شرابی دارند می توانند از این روش برای رنگ دادن بهتر به مو های خود استفاده کنند و به سایر افراد چنین توصیه ای نمی شود.

پیگمنت مو

همانطور که گفته شد یک سری از افراد مستعد استفاده از این روش می باشند تا بتوانند رنگ های دلخواه را روی مو های خود فیکس نمایند. در ادامه می توانید طریقه رنگ کردن مو با حنا و رنگ کردن مو با چای را مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان