تاکید مدیرکل کار لرستان بر تجهیز و بروزرسانی امکانات مجموعه ورزشی کارگران خرم آباد

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کار استان بر تجهیز و بروزرسانی امکانات مجموعه ورزشی کارگران خرم آباد تاکید کرد.

تاکید مدیرکل کار لرستان بر تجهیز و بروزرسانی امکانات مجموعه ورزشی کارگران خرم آباد
به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی جهانی در جمع پرسنل مجموعه ورزشی کارگران استان گفت : با توجه به استقبال جمع زیادی از کارگران و ورزشکاران و مردم در استفاده از مجموعه ورزشی کارگران باید با تمام توان در خدمت رسانی درست و به موقع تلاش کنیم
علی جهانی با بیان اینکه اولویت همه همکاران تکریم و احترام به مراجعه کنندگان و تسریع در ارائه خدمات باشد ، اظهار کرد : در همین راستا تلاش ما بر این است تا با تجهیز و بروزرسانی امکانات موجود و همچنین ارتقای مجموعه ها به لحاظ زیرساختی در ارائه خدمات بیشتر جهت انجام ورزش های تخصصی و جذب ورزشکاران جامعه هدف استان، رسالت وزارت مردم در راستای شعار ورزش، نشاط، بهره وری محقق شود.

وی افزود :رعایت نظافت و بهداشت از اصلی ترین رویکرد پرسنل این مجموعه ها باشد تا با توجه به شرایط بیماری کرونا که روند بسیار نزولی در کشور و استان گرفته دوباره شیوع نگیرد .

جهانی انتظار مردم از این مجموعه مردمی را بسیار با ارزش دانست و تصریح کرد : به لحاظ وجود مجموعه ورزشی کارگران که با امکانات و تجهیزات به روز در استان وجود دارد لازم است که در این راستا در طول ایام هفته زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم .

جهانی بر رعایت عدالت در استفاده از این مجموعه ورزشی را در بین مراجعه کنندگان تاکید کرد و گفت : همکاران این اداره کل و همه افرادی که می خواهند از این امکانات ورزشی استفاده کنند باید طبق قانون و با رعایت نوبت و در زمان ساعت تعریف شده خدمت رسانی شود .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد : در بخش کار و کارگر ما به سلامت جامعه کار و تولید خیلی اهمیت می دهیم و بطور قطع هر چقدر سلامت کارگران و خانواده محترمشان بالا باشد جامعه ای بالنده و پرنشاط تر به ویژه بهره وری در تولید خواهیم داشت.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان