خبرنگاران، افسران جنگ نرم در جهاد تبیین هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و امروز نقش فعالان حوزه رسانه در جهاد تبیین و مقابله با جریان تحریف، بی بدیل است.

خبرنگاران، افسران جنگ نرم در جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که به مناسبت روز خبرنگار به اتفاق مسئولین بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین حضور یافته بود با تبریک این روز از اقدامات این خبرگزاری در جهت روشنگری افکار عمومی و تلاش به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین قدردانی و تشکر کردند.

او افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و امروز نقش فعالان حوزه رسانه در جهاد تبیین و مقابله با جریان تحریف نقش بی بدیل است و خوشبختانه فعالان خبرگزاری خبرآنلاین در حوزه اطلاع‌رسانی موفق عمل کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی موثر رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی به منظور مقابله با تحریف واقعیت‌های انقلاب تاکید و خاطر نشان کرد: با حضور موثر و برنامه‌ریزی شده فعالان حوزه رسانه در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، امیدواریم با تیزبینی و هوشمندی خبرنگاران، واقعیت‌ها آنگونه که بوده و هست روایت و منتشر شود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان