گزارشی از گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی

مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ های ورزشی برگزار شد

گزارشی از گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مراسم عصر روز یکشنبه 23 مرداد 1401 با حضور جمعی از پیش کسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و خانم خدیجه روزبهانی همسر شهید محمود صارمی، و آقایان دکتر یونس شکرخواه، دکتر باران چشمه رییس فدراسیون وررزش زورخانه ای، دکتر اسبقیان رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، دکتر محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، دکتر نیما امیرشکاری مدیرعامل شرکت هلدینگ رایان ‌مهر، دکتر کدخدایی و مهندس علیزاده از مدیران شرکت رایان ارتباط، دکتر امید پورحسن، و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن در سالن سعدی برج میلاد و با حمایت شرکت رایان ارتباط برگزار شد.
در ابتدا دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور اعضای انجمن اعم از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و با گرامیداشت یاد و نام شهید صارمی و تقدیر از تلاش همکاران در رسانه های ورزشی کشور، با اشاره به گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور درباره میزان اعتماد مردم به گروههای مرجع، وضعیت رسانه ها و روزنامه نگاران و ورزشکاران را به لحاظ کاهش اعتماد مردم هشداردهنده و نگران کننده خواند.
در ادامه دکتر یونس شکرخواه پیش کسوت رسانه و استاد دانشگاه درباره فراز و فرودهای رسانه های ورزشی در کشور و نیز هویت جمعی و تعهدی که روزنامه نگاران و اهالی رسانه در قبال رسالت های این حرفه دارند نکات کلیدی و ارزشمندی را بیان نمود.
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در این مراسم بر اهمیت جایگاه انجمن ورزشی نویسان ایران تاکید و گزارشی درباره وضعیت رسانه ها و روزنامه نگاران کشور و اقدامات اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساماندهی وضعیت موجود ارائه کرد.
دکتر محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، ضمن تشکر از انجمن ورزشی نویسان ایران برای برگزاری این مراسم، بر حمایت شورا از برنامه های انجمن تاکید کرد.
در ادامه و پس از تجلیل از خانواده شهید صارمی و دکتر شکرخواه و نیز تکریم از حمید بهمنی خبرنگار و فیلمبردار جانباز، فعالان عرصه رسانه در چند گروه مورد تقدیر قرار گرفتند که با تحسین و تشویق حاضرین همراه شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان