اوج آرام از معدود برگزارکننده های تور پراگ

آژانس مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام از معدود شرکت های گردشگری بوده که در این برهه زمانی تور پراگ را با قیمت عالی ارائه می دهد.

اوج آرام از معدود برگزارکننده های تور پراگ

این روزها در مورد سفر ایرانی ها به ترکیه، اسپانیا، تایلند و کانادا و خیلی از کشورهای پرطرفدار دیگر می شنویم اما دریغ از این که بدانیم مناطق بکر و خوش آب و هوای دیگری هم مانند جمهوری چک با پایتخت زیبا و دیدنی پراگ وجود دارد که از آن بی خبریم. جمهوری چک کشوری در اروپای میانه است که شهر پراگ Prague در بخش مرکزی رو به شمال آن واقع شده است.

اگر تصمیم دارید پس از دلتنگی ها و کلافگی های پاندمی کرونا به سرزمینی اروپایی با جاذبه های بی نظیر سفر کنید، ما تور پراگ را به شما پیشنهاد می کنیم. سفری رویایی به سرزمین افسانه ها که با جلوه های دیدنی از قلعه پراگ و پل چارلز، ساعت نجومی پراگ و کلیسای جامع سنت ویتوس هر جهانگردی را مجذوب می کند.

شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیاید که تور پراگ چه جذابیتی برای شما دارد؟ اگر تا به حال وصف آن را نشنیده اید، باید بگویم پراگ پایتخت جمهوری چک عروس سرزمین های اروپایی شگفتانه هایی برایتان دارد که فکرش را هم نمی‌کنید. پراگ شهری تاریخی و افسانه ای است که به واسطه هزار مناره و بناهای قرون وسطی ایش در کنار معماری‌های باروک و رنسانس و گوتیگ به نگین جمهوری چک تبدیل شده است.

در تور پراگ چه می‌گذرد؟

جاذبه های توریستی و دیدنیهای پراگ پایانی ندارد. از معماری های رازآلود و عجیبش که بگذریم، با مناظر سرسبز و پیاده‌روی در حاشیه رودخانه زیبای ولتاوا (وسیع ترین رودخانه جمهوری چک) احساسات عاشقانه تان دوباره جان می گیرد. شهری که هر گوشه اش رازی سر به مهر دارد. از تماشای پل تخم مرغی چارلز گرفته تا ساعت نجومی و کلیسای جامع سنت ویتوس گردشگران را غرق شگفتی می کند. باید این مژده را بدهیم که با دنیای اعجاب انگیزی روبرو خواهید بود. پاتوقی برای نقاشان و موزیسین های خیابانی که حال و هوای جذابی به خصوص به شبهای این شهر می دهند. بعد از این سفر تا مدتها از تماشای تصاویر و فیلمهای سفر خاطره انگیزتان لذت خواهید برد.

دیدنی هایی که در تور پراگ نباید از دست بدهید!

اگر برای همراهی با تور پراگ با اوج آرام مصمم هستید، باید بدانید که بناهای تاریخی برجسته ای انتظارتان را می‌کشد که نباید دیدن هیچ یک از آنها را از دست بدهید. برجسته‌ترین جاذبه دیدنی و تاریخی پراگ، بزرگترین قلعه باستانی دنیا با وسعت 72 هکتار در بلندترین ارتفاعات شهر پراگ است. حتما برایتان جالب است که بدانید قلعه تاریخی دنجی که روزگاری پناهگاه نویسنده معروف فرانتس کافکا بوده، چگونه جایی است. پارک و تپه پترین هم یکی از مرتفع‌ترین و سرسبز ترین بخش های این شهر است. چشم اندازی عالی که با هوای دلپذیرش لحظات خوش سفر را در ذهنتان حک میکند.

گالری شهر، موزه ملی چک، تالار شهرداری و.. هر یک جذابیت‌های منحصربه‌فردی دارند که شما را به دنیای دیگر گسیل می دهد. احتمالا پیاده روی پل چارلز با قدمت 600 ساله و عکاسی و فیلمبرداری روی آن به یادماندنی‌ترین ماجراجویی سفرتان می شود. فضای روحانی و معماری تاریخی کلیساهای سنت جیمز، سنت ویتوس و کلیسای بانوی ما قبل از تین پراگ جذابیتی خیره کننده دارند.

اوج آرام از معدود برگزارکننده های تور پراگ

بهترین زمان سفر به پراگ

همانند خیلی از سفرهای اروپایی دیگر، برای اینکه سفری پرخاطره بسازید باید بهترین شرایط آب و هوایی را برای مدت اقامت سفرتان انتخاب کنید. بهترین زمان برای تور پراگ فصل معجزه طبیعت یعنی بهار است. در این فصل از سال آب و هوای معتدل، چشم اندازهای فوق العاده مناظر طبیعی و شکوفه های گلها و درختان، زیبایی طبیعت را صد چندان می کند. رطوبت دلپذیر هوا در فصل بهار با شب های نسبتاً سرد، حس و حال جذابی برای این سفر دارد.

منظره دل انگیز شکوفه ها و گل ها در کنار درختان سرسبز و انبوه در فصل بهار جلوه ای بی نظیر از طبیعت به نمایش می گذارد. اگر فرصت سفر در این بازه زمانی را نداشتید، نیمه اول پاییز هم برای سفر ماجراجویانه به پراگ مناسب است. مناظر رنگارنگ و دلربا با درختان چند رنگ پاییزی سفر آرام و عاشقانه ای برایتان رقم می زند. پاییز در پراگ حال و هوا و دمایی مشابه بهار دارد. بارش باران نرم پاییزی لذتی تکرار نشدنی به گشت و گذارتان می دهد.

در فصل تابستان به دلیل آب و هوای متغیر با روزهایی بسیار گرم و برخی روزهای بارانی، معمولا فصل ایده آلی برای سفر با تور پراگ نیست. در ماه دسامبر تا اوایل ماه می که زمستان حکمفرما است، هوا گاهی برفی و گاهی بارانی است؛ دما به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. بنابراین برودت هوا در این فصل آزاردهنده است و سفر زمستانی به این منطقه توصیه نمی شود.

جاذبه های دیدنی پراگ

اوج آرام از معدود برگزارکننده های تور پراگ

برخی از برجسته ترین جاذبه های گردشگری شهر پراگ که در تور پراگ نباید آنها را از قلم بیندازید شامل موارد زیر هستند : میدان پراگ، برج پترین پراگ، قلعه پراگ، خانه رقصان پراگ، اپرای ملی پراگ، مجسمه مرد آویزان، بستنی های سنتی و به یاد ماندنی، پل چارلز، ساعت نجومی پراگ، میدان واتسلاو، سکرت گاردن، برج ساعت گوتیگ، منطقه کوچک گوتنا هورا

ویزای گردشگری پراگ

آژانس اوج آرام oujaram.ir از معدود آژانس های برگزار کننده تور پراگ، سالهاست که در زمینه اجرای تورهای اروپایی سابقه درخشان دارد. اوج آرام به دلیل تخصص و تجربه ویژه در برگزاری انواع تور اروپایی به مقصد کشورهای مختلف و تورهای نمایشگاهی، ویزاهای شینگن اروپا را در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری می کند. روند دریافت ویزای شینگن توریستی پراگ تنها در مدت 20 روز انجام می شود.

با توجه به تاثیر مستقیم نوسانات نرخ ارز در هزینه تورهای اروپایی، برای اینکه از آخرین قیمتهای تور پراگ آگاه شوید، لازم است با کارشناسان آژانس اوج آرام ارتباط برقرار کنید. باید مستحضر باشید که با دریافت ضمانت نامه ها و مدارک هویتی لازم از مشتریان، نقطه ابهامی برای صدور ویزا توسط سفارت وجود نخواهد داشت.

شماره تماس : 02145419 ؛ 09123989982

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان