واکنش هواداران منچستریونایتد به تاریخ‌سازی رونالدو

هواداران ناراضی منچستر یونایتد به تاریخ سازی رونالدو واکنش خوبی نشان ندادند.

واکنش هواداران منچستریونایتد به تاریخ‌سازی رونالدو

ایمان گودرزی؛ فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد خیلی از هواداران این تیم را از پایان حواشی این بازیکن پرتغالی در اولدترافورد خوشحال کرد اما در این بین خیلی‌های دیگر هم از اینکه تیم‌شان نتوانست رضایت کاپیتان تیم ملی پرتغال را برای ماندن جلب کند ناراحت بودند و ناراحتی‌شان را با گذاشتن پست‌ها و توئیت‌های طعنه‌آمیز و معنادار در فضای مجازی نشان دادند. در حقیقت گلزنی رونالدو در اولین بازی پرتغال در جام جهانی 2022 برابر غنا از روی نقطه پنالتی که اولین گل بازی هم بود، به هواداران من‌یونایتد بهانه‌ای داد تا این توئیت‌ها و پست‌ها را منتشر کنند.
رونالدو با مصاحبه جنجالی اخیرش با پیرس مورگان در برنامه تاک‌تی‌وی منچستریونایتد را به خیانت در حق او متهم کرد و گفت این تیم از زمان بازنشستگی الکس فرگوسن پیشرفتی نداشته است. رونالدو همچنین مدعی شد که اریک تن‌هاخ سرمربی تیم به او بی‌احترامی کرده است. این اظهارات او برای باشگاه چاره‌ای باقی نگذاشت جز اینکه به فسخ قرارداد رضایت دهد، کاری که تابستان امسال رونالدو از شیاطین سرخ درخواست کرده بود و باشگاه مخالفت کرد. رونالدوی 37 ساله در اولین بازی خود در قطر به اولین بازیکن در تاریخ جام جهانی تبدیل شد که در 5 جام جهانی گلزنی می‌کند.
یکی از هواداران درباره رونالدو نوشته است: «صرفنظر از کارهایی که اخیراً انجام داده است. او همیشه یکی از بازیکنان محبوب من در یونایتد خواهد ماند.» دیگری نوشته است: «حیرت‌آور به معنای واقعی. فقط می‌توانم بگویم حیرت‌آور. ناراحتم که او دیگر بازیکن منچستریونایتد نیست.»
فسخ قرارداد رونالدو با منچستریونایتد 16 میلیون یورو به نفع شیاطین سرخ شد. هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی ستاره پرتغالی کجاست هرچند این احتمال دارد که او از تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، دورتموند یا رم سر درآورد.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان