۷ پروژه بزرگ عمرانی در ۴ شهرک صنعتی مازندران در حال انجام است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در سال جاری ۷ پروژه زیرساختی هدایت آبهای سطحی و زیرسازی و آسفالت، در ۴ شهرک صنعتی استان با تأمین اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

7 پروژه بزرگ عمرانی در 4 شهرک صنعتی مازندران در حال انجام است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یاسر امینی با اعلام اینکه عملیات اجرایی زیرساختها، برای سهولت حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در شهرکها و نواحی صنعتی انجام می گیرد افزود: با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی و لزوم مقابله با تحریمهای ددمنشانه استکبار جهانی، اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت در زمان و دقت در کیفیت، انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی و زیرسازی و آسفالت در 4 شهرک صنعتی استان در حال اجرا می باشد.

امینی تصریح کرد: پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 2500 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 17500 مترمربع با اعتبار 69 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بابلسر، تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 3800 متر و زیرسازی و آسفالت به وسعت 30 هزار مترمربع با اعتبار 56 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بهشهر فاز2، تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 4200 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 33600 مترمربع با اعتبار 71 میلیارد ریال در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی و زیرسازی قسمتی از معابر داخلی به وسعت 30 هزار مترمربع در شهرک صنعتی شهدای میاندورود، در حال انجام است.

وی اظهار داشت: برای اجرای مجموع پروژه های تکمیل هدایت آبهای سطحی به طول 10500 متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت 111 هزار و 100 مترمربع در این 4 شهرک صنعتی، مجموعاً مبلغ 273 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت تأمین اعتبار شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان